۰
plusresetminus

لزوم دقت در خرید لوازم التحریر دانش آموزان

تاریخ انتشارجمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۳۰
کودکانی که با شخصیت های تخیلی غیر ایرانی و اسلامی ارتباط معنوی برقرار می کنند، به دنبال آرزوهایی پوچ و بی ارزشی می روند که متاثر از این نوع ارتباط است.
لزوم دقت در خرید لوازم التحریر دانش آموزان
به گزارش "حافظ نیوز"، با به مشام رسیدن بوی ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، باز هم بحث لزوم خرید نوشت‌افزار ایرانی در رسانه‌های مختلف مطرح می‌شود، مسئله‌ای که اگر اندکی به آن تأمل کنیم اهمیت این موضوع و عمق فاجعه استفاده از نوشت افزار خارجی به خوبی درک می شود.


طبق آمار، امسال حدود ۲۰ میلیون دانش آموز و دانشجو به  کسب دانش مشغول خواهند شد و اگر این 20 میلیون، در اول مهر ماه هر کدام فقط 20 هزار تومان نوشت افزار خارجی خریداری کنند، مبلغی معادل 400 میلیارد تومان ارز از کشور خارج میشود!!


حال اگر همین 20 میلیون دانش آموز و دانشجو به جای نوشت افزارهای خارجی، از نوشت افزارهای ایرانی استفاده کنند علاوه بر اینکه هزاران جوان تحصیلکرده ایرانی مشغول به کار خواهند شد، از تعطیلی واحدهای تولیدی کشور که در معرض هجوم اجناس قاچاق و بی‌کیفیت هستند جلوگیری میشود.

ذهنیت کودک در روابط با جامعه، کشور، اقتصاد و همه مسائل در مدرسه شکل می‌گیرد و فردی که در آینده، اقتصاد کشور را در دست می‌گیرد همین کودک است، بنابراین مدرسه نقش مؤثری در آینده این کودک دارد و فرهنگ‌سازی استفاده از تولید داخلی و حمایت از آن نیز باید در همین مدرسه و از همان روز اول آموزش داده و پشتیبانی شود.

از سویی دیگر، کودکانی که با شخصیت های تخیلی غیر ایرانی و اسلامی ارتباط معنوی برقرار می کنند، به دنبال آرزوهایی پوچ و بی ارزشی می روند که متاثر از این نوع ارتباط است.
فاجعه‌ای به نام خرید نوشت افزار خارجی
حال که در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم، کمی بیندیشیم تا آینده فرزندان مان و به تبع آن سرنوشت کشورمان را درخشان رقم بزنیم.

نیازی نیست هر جنس بی کیفیتی را خریداری کنیم، کالاهای با کیفیت ایرانی کم نیستند و نباید از نقش خانواده و آموزش و پرورش در ترویج این فرهنگ ایرانی اسلامی غافل شد چراکه شکل گیری و الگوگیری فرزندان در سن دانش آموزی در همین دو محیط صورت میگیرد.
کد مطلب : ۱۷۷۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما