۰
plusresetminus
سید محسن معین عضو شورای چهارم شهر شیراز در گفتگو با "حافظ نیوز":

بدهی انباشته و ورشکستگی شهرداری شیراز یک دروغ بزرگ است

تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۱
با پایان یافتن دوره مسئولیت شورای چهارم شهر شیراز، به سراغ مهندس معین از اعضای موثر شورای چهارم رفتیم تا در مصاحبه ای کوتاه از میراث شهرداری و شورای چهارم برای شورای پنجم بپرسیم.
بدهی انباشته و ورشکستگی شهرداری شیراز یک دروغ بزرگ است
به گزارش "حافظ نیوز" با پایان یافتن دوره مسئولیت شورای چهارم شهر شیراز، به سراغ مهندس معین از اعضای موثر شورای چهارم رفتیم تا در مصاحبه ای کوتاه از میراث شهرداری و شورای چهارم برای شورای پنجم بپرسیم.
 وی در پاسخ به این پرسش که چرا در روزهای انتهایی عمر شورای چهارم و شهرداری با حجم بسیار زیادی از افتتاح پروژه های عمرانی مواجه بودیم و اینکه آیا زیرساخت های لازم برای بهره برداری کامل از پروژه ها فراهم بوده است یا خیر، گفت: اگر فردی از لحاظ عمرانی اطلاعات داشته باشد می‌داند پروژه هایی که طی چندماه اخیر در شهر شیراز افتتاح شده است، حاصل یک ماه و دو ماه نیست. این پروژه ها حاصل یک برنامه ریزی چندساله است که یک روند ۵ ساله را طی کرده است. این پروژه ها نشان دهنده برنامه ریزی مطلوب شورای چهارم و شهرداری بوده و طبیعی است که هر شهردار و شورایی برای بهبود کارنامه خود، به کارها سرعت ببخشد.
معین در پاسخ به این پرسش که وام‌های شهرداری شیراز که از بانک‌های مختلف استقراض شده و یا اوراق مشارکتی که فروخته شده و هم‌اکنون موقع سررسید پرداخت‌هاست آیا برای شورای پنجم و شهردار آینده بدهی انباشته ایجاد کرده است، گفت: بدهی انباشته و ورشکستگی شهرداری شیراز یک توهم و دروغ بزرگ است. همان طور که در سؤال قبل پاسخ دادم، اقدامات انجام شده حاصل یک برنامه ریزی چندساله و مداوم است. این برنامه از زمان شورای سوم تا کنون ادامه داشته است و این قبیل شایعات به هیچ عنوان صحیح نیستند. اتفاقا شهرداری شیراز در بین تمام بانک های کشور از خوش حساب ترین مشتری می باشد.
کد مطلب : ۱۷۶۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما