۰
plusresetminus
مدیرکل صداوسیمای استان فارس در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان:

مشکل اساسی برسر راه تمدن سازی اسلامی، سکولاریسم و فلسفه غربی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۴۲
سهرابی، مدیرکل صداوسیمای استان فارس در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: از ابتدای انقلاب به حوزه علوم انسانی بوده است اما اهتمامی بر آن گمارده نشده است. جمهوری اسلامی اکنون به دنبال تمدن سازی اسلامی است.
مشکل اساسی برسر راه تمدن سازی اسلامی، سکولاریسم و فلسفه غربی است
به گزارش "حافظ نیوزسهرابی، مدیرکل صداوسیمای استان فارس در یکصدمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: از ابتدای انقلاب به حوزه علوم انسانی بوده است اما اهتمامی بر آن گمارده نشده است. جمهوری اسلامی اکنون به دنبال تمدن سازی اسلامی است.
وی درباره فلسفه وعلوم دانشگاهی اظهار کرد: مشکل این است که بسیاری از دروس دانشگاهی ما ترجمه کتاب ها و مقالات غربی است که عموما بر قالب سکولاریسم و فلسفه غربی نوشته شده اند و این برخلاف تمدن و مبانی اسلامی است.
سهرابی راهکار خود را برای بهبود فضا و زمینه سازی ایجاد تمدن اسلامی بیان کرد وگفت: یکی از مواردی که باید توجه این است که این حرکت باید از پایه و سطح ابتدایی آغاز شود و مهم ترین مکان برای این امر آموزش وپرورش است.
مدیرکل صداوسیمای استان فارس درمورد اثرگذاری هرچه بیشتر درجامعه افزود: برای بالا بردن سطح کار و اثرگذاری بیشتر باید از تکنولوژی های نوین و به روز استفاده کرد تا بتوانیم هرچه زودتر به آن چه مدنظر رهبر معظم است که تمدن اسلامی می باشد، برسیم.
وی در آخر بیان کرد: خیلی مهم است که این حرکت شکل بگیرد و ان شاالله سایر کشورها هم به دنبال ما حرکت کنند.
 
کد مطلب : ۱۷۵۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما