۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر استان فارس :

خبرنگاران ادامه دهنده راه شهدا هستند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۶
سردار هاشم غیاثی عصر چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران پا جای پای شهدا گذاشتند در حوزه رسانه و خبر ادامه دهنده راه شهدا هستند.
خبرنگاران ادامه دهنده راه شهدا هستند
به گزارش "حافظ نیوز"، سردار هاشم غیاثی عصر چهارشنبه در مراسم روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران پا جای پای شهدا گذاشتند در حوزه رسانه و خبر ادامه دهنده راه شهدا هستند.
 
وی ادامه داد: طی چند روز آینده شورای عالی بسیج رسانه جلسه تشکیل خواهیم داد و تبادل نظر خواهیم داشت، مطالبه ما این است که بسیجیان در هر گروه جمع بندی درست و پیشنهادات قابل اجرا ارائه دهند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد: اگر گروه های بسیج برنامه های قابل اجرا داشته باشند خود من اجرایی شدن آن را حمایت می کنم.
 
سردار غیاثی تصریح کرد: شاهد هستم در مناسبت های مختلف خبرنگاران قبل از مسئولین حاضر هستند که جای تقدیر دارد.
 
وی یادآور شد: حدود ۱۰ ماه کار مطالعاتی جدی در حوزه محرومیت زدایی انجام و ۱۵ نقطه در نظر گرفته شد و قرارگاهی به زودی افتتاح می شود و امیدوارم حداکثر اوایل شهریور به طور رسمی ورود سپاه و بسیج را در حوزه های اجتماعی و محرومیت زدایی داشته باشیم.
 
فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در بحث امنیت محلات نیروی انتظامی حضور فعال دارد اما برنامه هدفمندی پیش بینی شده که سپاه و بسیج نیز در کنار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.
کد مطلب : ۱۷۵۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما