۰
plusresetminus
پیام تبریک مسئول بسیج دانشجویی فارس به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران تجسم امانت،مسئولیت،دلسوزی و وظیفه اند/ روز خبرنگار روز حق گویی،حق جویی و پاسداشت قلم است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار ، این روز را به اهالی محترم عرصه رسانه و اطلاع رسانی تبریک گفت.
خبرنگاران تجسم امانت،مسئولیت،دلسوزی و وظیفه اند/ روز خبرنگار روز حق گویی،حق جویی و پاسداشت قلم است
به گزارش "حافظ نیوزاسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در پیامی به مناسبت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار ، این روز را به اهالی محترم عرصه رسانه و اطلاع رسانی تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن رحیم

روز خبرنگار روز رعایت حریم قلم و اندیشه است؛ این روز یادآور حماسه آفرینی آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.(رهبر معظم انقلاب اسلامی(

 براستی خبرنگاران تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش، راهیان وادی آگاهی، راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلندنظر عرصه اطلاع رسانی اند. آگاه باشید که امروز شما میراث دار چنین قلمی هستید و قدر و جایگاه خود را بدانید و مرکب قلمتان را از زلال روشن قرآن برگیرید تا آنچه در سطر ها می نگارید شعاعی از نوری باشد که به تعبیر امام علی (ع) هرگز او را تاریکی نیست و چراغ هدایتی باشید که هرگز او را خاموشی نباشد. خدمت در چنین سنگری مستلزم خداجویی محض و ایثار و فداکاری است.

 هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی، حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
اسماعیل فزل سفلی
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس

 
کد مطلب : ۱۷۵۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما