۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس:

رویکرد کمیته امداد اشتغال‌زایی است/کمیته امداد پیشگام در کمک‌رسانی به محرومین است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۲
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه در کمیته امداد رویکردی جز اشتغال‌زایی نداریم، گفت: شغل باعث عزت و کرامت انسان می‌شود.
رویکرد کمیته امداد اشتغال‌زایی است/کمیته امداد پیشگام در کمک‌رسانی به محرومین است
به گزارش "حافظ نیوزآیین استقلال کمیته امداد امام خمینی (ره) قائمیه با حضور مدیرکل کمیته امداد استان فارس، امام‌جمعه، بخشدار، رئیس کمیته امداد در کازرون، بالاده، خشت و دیگر مسئولان و اقشار مختلف مردم در اداره کمیته امداد قائمیه برگزار شد.
 محمد بذرافشان در این آیین بابیان اینکه کمیته امداد پیشگام در کمک‌رسانی به محرومین است اظهار داشت: اولویت کمیته امداد با اشتغال‌زایی است که در سال گذشته کمیته امداد ۱۰۴ میلیارد تومان اعتبار درزمینهٔ اشتغال و امسال ۲۲۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه خواهد کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از هدفمند کردن امداد خبر داد و با تاکید بر رویکرد اشتغال‌زایی این نهاد انقلابی گفت: عزت و کرامت انسانی با ایجاد اشتغال پایدار و مناسب به دست می‌آید و امسال با ۲۲۰ میلیارد تومان آماده این کار هستیم.
بذرافشان بابیان اینکه سال گذشته جهیزیه‌های پشت نوبت را صفر کردیم یادآور شد: در آخر سال گذشته وارد عرصه کالاهای داخلی شدیم و جهیزیه‌ها را تهیه و همچنین ۷ هزار زائر اولی به مشهد مقدس فرستادیم که همه به کمک خیرین بود.
وی گفت کمیته امداد امام خمینی استان فارس 24/4 میلیارد تومان هزینه‌کرد داشته است که ۱۱ میلیارد تومان به کمک خیرین بود و توانستیم در جشن نیکوکاری، پرداخت زکات، مسکن و اشتغال‌زایی رتبه اول کشور را به کمک خیرین به دست آوریم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با اشاره به فضای همدلی خوبی که در استان وجود دارد اظهار داشت: این توفیقات که در استان به دست آمده نتیجه این وفاق خوب است اما سرعت خدمت هنوز کم است و نیاز جامعه را پاسخگو نیست.
بذرافشان بابیان اینکه برای خدمت باید سرعت را افزایش دهیم که یکی از مصداق‌های افزایش سرعت در خدمت همین استقلال اداره قائمیه است گفت: در سال ۹۶ اولین اداره‌ای که مستقل شد کمیته امداد قائمیه بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بابیان اینکه صدقات نماد کمیته امداد است تأکید کرد: صدقات هر شهر در خود همان شهر هزینه می‌شود و ریالی از آن در شهرهای دیگر یا خارج از کشور منتقل نمی‌شود.
کد مطلب : ۱۷۴۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما