۰
plusresetminus
در شهر اشکنان لامرد برگزار شد:

برگزاری دوره پیش گیری عوامل اعتیاد آور در محیط های خانوادگی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۷
دوره آموزش پیش گیری عوامل اعتیاد آور در محیط های خانوادگی ویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)شهر اشکنان با همکاری و مشارکت اداره بهزیستی شهرستان لامرد برگزار گردید.
برگزاری دوره پیش گیری عوامل اعتیاد آور در محیط های خانوادگی
به گزارش "حافظ نیوزدوره آموزش پیش گیری عوامل اعتیاد آور در محیط های خانوادگی ویژه خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)شهر اشکنان با همکاری و مشارکت اداره بهزیستی شهرستان لامرد برگزار گردید.
عبدالحسین شبانی نژاد مشاور وکارشناس آموزش پیشگیری از مواد مخدر در حاشیه این دوره هدف از برگزاری کارگاه را با توجه به فضای منطقه و وجود عوامل زمینه ساز در جهت گرایش نوجوانان و جوانان به مصرف سیگار، قلیان و مواد مختلف صنعتی،آشنایی قشر آسیب پذیر با انواع موادمخدر شایع، اختلالات حاصله و عوارض سوء مصرف موادمخدر، آشنایی با عوامل زمینه ساز مصرف مواد و روش های پیشگیری از اعتیاد بیان کرد.
شبانی نژاد با اشاره به اهمیت عزم همگانی برای مبارزه با موادمخدر اظهار کرد:با توجه به مصرف پیشگیری از وقوع آسیب های ناشی از اعتیاد خانواده ها و والدین باید نظارت بیشتری بر رفتار های مشکوک فرزندان خود داشته باشند چرا که خانواده و بخصوص مادران محور و بنیان جامعه را تشکیل می دهند.
وی با تاکید بر اینکه اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل اصلی طلاق و ریشه اصلی بسیاری ازآسیب های اجتماعی است اذعان کرد:برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارت آموزی در شهر اشکنان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی کمک شایانی داشته باشد.




 
کد مطلب : ۱۷۴۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما