۰
plusresetminus
رضوی اردکانی امام جمعه موقت شیراز؛

کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه سیاست همیشگی استعمار برای تسلط بر کشور است/ مالیات گرفتن از اقشار ضعیف جامعه هنر نیست

تاریخ انتشارجمعه ۱۶ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۰
امام جمعه موقت شیراز گفت:همانطور که مالیات از اقشاری مانند کارمندان و صنوف بموقع دریافت می شود از کسانی هم درآمدهای میلیاردی دارند و به دنبال فرار مالیاتی هستند نیز مالیات دریافت شود.
کمرنگ کردن عفاف و حجاب در جامعه سیاست همیشگی استعمار برای تسلط بر کشور است/ مالیات گرفتن از اقشار ضعیف جامعه هنر نیست
به گزارش "حافظ نیوز"،حجت الاسلام والمسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی، در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: اخذ مالیات یکی از منابع ایجاد درآمد برای کشور است و باید در دریافت مالیات دقت شود. 
امام جمعه موقت شیراز همچنین گفت: تمام قوا و دستگاه ها نسبت اصلاح ساختار نظام بانکی کشور اقدام کنند،آنچه که امروز در حوزه بانکداری در کشور است بانکداری اسلامی نیست و باید نسبت به اصلاح این رویه اقدام شود. 
وی ادامه داد: شیوه عملکرد نظام بانکی کشور امروز منجر به ایجاد مشکلاتی برای مردم و تعطیل شدن برخی واحدهای تولیدی شده است. 
امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: دولت دوازدهم باید با کمک دیگر قوا برای رفع مشکلات این حوزه و حاکم کردن بانکداری اسلامی اقدام کند. 
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، مبارزه با مفساد اقتصادی و بستن پرونده حقوق های نجومی را از دیگر دیگر برنامه های دولت دوازدهم دانست و گفت: هستند هنوز مدیرانی که حقوق های بالای 200 میلیون تومان می گیرند که باید این مساله برای همیشه حل و فصل شود. 
وی، بر لزوم توجه جدی دولت دوازدهم به مساله ایجاد اشتغال و رونق هرچه بیشتر تولید نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار اعلام شده حدود یک میلیون و 800 هزار جوان جویای کار در کشور داریم که دولت باید ایجاد اشتغال برای حداقل یک میلیون جوان را در دستور کار خود قرار دهد. 
امام جمعه موقت شیراز، بر لزوم توجه مسئولان به مساله قدرت دفاعی کشور تاکید و اضافه کرد: دفاع موشکی کشور جای معامله نیست و باید از فرزندان شجاع کشور که در راه دفاع از میهن اسلامی از خود گذشتگی می کنند دفاع کرد. 
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی، امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور دانست و افزود: ملت ایران همواره به وجود چنین نیروهای مکتبی و نظامی افتخار می کند. 
کد مطلب : ۱۷۲۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما