۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

چرا مسئولان استان افرادی که سابقه زندان داشته و ۴ نهاد نظارتی نیز صلاحیت آنها را رد کرده اند، یک‌جانبه تایید صلاحیت کرده‌اند؟/ آقایان بدانند آخرت و حساب و کتابی هم هست!

تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵
امیدواریم که بعضی از مسئولین محترم استان از خطوط مختلف بیرون بیایند و مصالح مردم را رعایت کنند و به منافع مردم نگاه بکنند و جامعه را ببینند چرا که بالاخره فردایی هست...
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: اولین سفر رسمی رئیس جمهور امریکا به سه کشور عربستان و اسرائیل و واتیکان تحت عنوان وحدت ادیان در حالی انجام شد که ترامپ در نطق تبلیغاتی خودش اعلام کرد ما به هیچ چیز جز منافع امریکا فکر نمی کنیم و دنبال منافع امریکا هستیم و همان موقع هم گفت که عربستان گاو شیردهی است که دلارهای فراوانی دارد باید دلارهای او را از او بگیریم  و بعد که دلارها تمام شد سر او را ببریم و ذبحش بکنیم.
وی در ادامه گفت: معاهده های 480 میلیارد دلاری نظامی آمریکا با عربستان موید همین مطلب است و این واقعیت تکان دهنده ای است که بیندیشیم پول مسلمانان کجا خرج می شود و برای نجات کدام کشور؟
امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به تحولات بحرین گفت:
در بحرین آیت الله شیخ عیسی قاسم بعد از چند سال مجددا زندانی می شود و چند نفر در خانه او به شهادت می رسند، سپس از او سلب تابعیت شده و اموالش نیز مصادره می گردد که اینجاست که حقیقت کلام امام این مرد بزرگ الهی روشن می شود که امام اعلام کرد فرمود : امریکا برای نابودی شما هر روز نقشه می کشد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری نیز خاطرنشان کرد: نکته ای که درباره انتخابات باید به آن توجه کرد این است که در این انتخابات تخلفاتی انجام گرفت و این تخلفات در حد اینکه در انتخابات تأثیر بگذارد نبود اما باید متخلف بفهمد خلاف کرده و مجازات خلافش را ببیند چرا که عبور از خطوط قرمز غلط است و ارکان نظام باید حفظ شوند.
آیت الله ایمانی در ادامه با اشاره به انتخابات شوراها نیز تصریح کرد: من از مسئولین استان سئوالم این است هنگامی که چهار ارگان ذیربط عدم صلاحیت عده ای را به شما اعلام کردند، شما به عنوان مدافع حقوق مردم در مناصب مهمی قرار گرفته اید و از بیت المال ارتزاق می کنید وظیفه دارید از حق مردم دفاع کنید و افراد واجد صلاحیت را به مردم معرفی کنید نه اینکه افرادی را معرفی کنید که سابقه زندان دارند و یا چهار ارگان ذیربط عدم صلاحیتشان را اعلام کردند، چرا باید جناح بازی تا این حد باشد؟
وی در انتها گفت: امیدواریم که بعضی از مسئولین محترم استان از خطوط مختلف بیرون بیایند و مصالح مردم را رعایت کنند و به منافع مردم نگاه بکنند و جامعه را ببینند چرا که بالاخره فردایی هست و حسابی هست و مقابل فردا پاسخ لازم را باید برای خودمان آماده سازیم .

 
کد مطلب : ۱۶۹۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما