۰
plusresetminus
رئیس ستاد مردمی قالیباف در فارس:

قالیباف وارد انتخابات شده تا بدون اتکاء به کانون‌های قدرت و وابستگی جریان‌های سیاسی و یاری مردم در صحنه بماند.

تاریخ انتشارجمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۸
رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان فارس گفت: برنامه‌های قالیباف با روح، پوست و گوشت او عجین شده و کاربردی و عملیاتی است.
قالیباف وارد انتخابات شده تا بدون اتکاء به کانون‌های قدرت و وابستگی جریان‌های سیاسی و یاری مردم در صحنه بماند.
به گزارش "حافظ نیوز"، محمدعلی شیخی امروز در نشست خبری که به میزبانی دفتر خبرگزاری تسنیم در استان فارس برگزار شد اظهار داشت: قالیباف امروز به عنوان یک فرد انقلابی و جهادی کارها را دنبال می‌کند.
شیخی بیان کرد: قالیباف با کوله‌باری از تجربه و عملکرد پاک در به میدان انتخابات آمده و تاکنون هرچه وعده داده آن را عملیاتی کرده است.
رئیس ستاد مردمی قالیباف در استان فارس تصریح کرد: قالیباف وارد انتخابات شده تا بدون اتکاء به کانون‌های قدرت و وابستگی جریان‌های سیاسی و یاری مردم در صحنه بماند.
قالیباف گفت: مدیریت قالیباف یک مدیریت جهادی و انقلابی است و در برنامه‌های خود به دنبال تحقق اهداف است.
شیخی با تصریح اینکه مشارکت در انتخابات با هدف تقویت ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: تمام تلاش ما افزایش سطح مشارکت مردم در انتخاباتی است که تحکیم بخش نظام محسوب می‌شود.
شیخی با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست‌جمهوری کاندیداها باید در دو جهت مبارزه کنند، گفت: یکی جبهه شناخت دقیق از وضع موجود و ارائه نقدهای دقیق از آن برای اقناع مردم و جبهه دیگر هم سازندگی، آینده‌نگری و ایجاد امید است.
وی محمدباقر قالیباف را با برنامه‌ترین و تواناترین کاندیدای موجود دانست و گفت: قالیباف به واسطه سوابق درخشان اجرایی درازمدت و پاک‌دست بودن، توانایی محقق کردن وعده‌هایش را دارد.
شیخی با اشاره به سابقه مدیریتی قالیباف از گذشته تا کنون، برنامه‌های این کاندیدای ریاست‌جمهوری را کاملا جامع و کاربردی دانست و از او یک شخصیت عمل‌گرا، جهادی و انقلابی ترسیم کرد.
رئیس ستاد مردمی قالیباف در مورد فعالیت ستادهای انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری در استان فارس و شهر شیراز گفت: فعالیت ستادها به طور رسمی در این کلان‌شهر و شهرستان‌های استان فارس فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی بیان کرد: صرفه‌‌جویی در هزینه‌ها مهم‌ترین اصل در ستاد انتخاباتی قالیباف است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته پیشنهاد شده روزهای منتهی به انتخابات به شیراز سفر کند.
کد مطلب : ۱۶۷۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما