۰
plusresetminus
سخنگوی قوه قضاییه در یکصدو یازدهمین نشست خبری:

حتی یک مورد از حقوق های نجومی مربوط به دولت قبل نبود

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴
سخنگوی دستگاه فضا گفت: یک مورد از حقوق‌های نجومی در دولت‌های نهم و دهم نبود که مدیری به طور متوسط ماهانه صد تا ۱۵۰میلیون حقوق دریافت کند.
حتی یک مورد از حقوق های نجومی مربوط به دولت قبل نبود
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از تابناک، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و یازدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات در ماه جاری، گفت: حضور مردم در انتخابات از ابتدای انقلاب تأثیر بسزایی در حل مشکلات داشته است و در بزنگاه‌ها و به خصوص در انتخابات، مردم سالاری دینی به منصه ظهور رسیده است.

وی با انتقاد از دوقطبی کردن فضا از سوی برخی افراد گفت: برخی مسائل که خط قرمز نظام است، عبور می‌کنند که این مسئله به نفع خودشان و کشور نیست.

مسحنی اژه‌ای خطاب به کاندیدا و ستادهای آنها گفت: می‌خواهیم که با آمارهای درست و قابل اتکا حرف بزنند. برخی از افراد برای جلب رای، علیه برخی از قوا و نهادها بر اساس آمار غیرقابل اتکا صحبت می‌کنند که این صحبت‌ها برای دستگاه فضا زحمت ایجاد می‌کند

معاون اول قوه قضائیه به سخنان اخیرش در مشهد اشاره و تصریح کرد: سخنان بنده از سوی رسانه‌ها تحریف شد. در رابطه با حقوق‌های نجومی گفته بودم برخی از بانک‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت از گذشته یک پاداش‌ها و وام‌هایی را می‌دادند و در مواردی حقوق‌های بالایی هم می‌گرفتند، در دو سال اخیر این موصوع رشد چشمگیری داشت و حقوق‌های نجومی واقعاً سرسام آور بود.

سخنگوی دستگاه فضا گفت: حتی یک مورد از حقوق‌های نجومی در دولت‌های نهم و دهم نبود که مدیری به طور متوسط ماهانه صد تا ۱۵۰میلیون حقوق دریافت کند.

وی افزود: در یکی از وزارت خانه‌ها در سال ۹۴، بازرسی کل کشور متوسط دریافت، ۱۹۰ تا ۲۰۰میلیون بود. وزارت مربوطه نسبت به گزارش بازرسی انتقاد و اعلام کردن که این مبالغ علاوه بر حقوق خودشان، حقوق خصوصی بابت کارهای دیگر بوده است.

وی افزود: همچنین اعلام کردن که پاداش زیر مجموعه به حساب این فرد واریز شده است.

محسنی اژه‌ای در ادامه به وضعیت صندوق توسعه نیز اشاره و تصریح کرد: متوسط حقوق مدیرعامل ۵۷میلیون شده بود که این موضوع فقط مربوط به سال‌های اخیر بوده است.
کد مطلب : ۱۶۷۶۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما