۰
plusresetminus

بهروز افخمی از هفت رفت

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۹
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه : افخمی می خواهد فیلم بسازد و با تفاهم دوسویه بعد از انتخابات تیم جدیدی به این برنامه می آیند. بدنی ترتیب این سومین تغییر مجری در برنامه هفت است.
بهروز افخمی از هفت رفت
به گزارش "حافظ نیوز"،بعد از ماه‌ها شایعه و حرف و حدیث درباره حضور بهروز افخمی به عنوان سازنده و مجری برنامه «هفت» و در حالی که اعلام شده بود اولین برنامه «هفت» در سال جدید امشب روی آنتن می‌رود، ناگهان به شکل رسمی اعلام شد که او از این برنامه کنار رفته و این برنامه بعد از انتخابات ریاست جمهوری با یک گروه جدید ساخته و پخش خواهد شد. اعتراض‌ها به رویکرد افخمی از همان ابتدا خبرساز و با اعتراض طیف‌هایی در سینما مواجه شده بود و در جشنواره فجر سال گذشته به اوج رسید. خبر کنار رفتن افخمی را مدیر گروه اجتماعی شبکه سه داده است.
روابط عمومی برنامه «هفت» امروز اعلام کرد که ناصر کریمان، مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما گفته است: «برنامه سینمایی «هفت» تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ پخش نخواهد شد و سری جدید این برنامه پس از برگزاری انتخابات با تیم جدیدی می آید.»
او به تمام شدن قرارداد دومین سال اجرای این برنامه توسط افخمی و گروهش و همچنین قصد افخمی برای فیلمسازی اشاره کرده است: «باتوجه به اتمام قرارداد دومین سال اجرای این برنامه با سازمان صداوسیما، جلساتی با گروه ساخت برنامه «هفت» جهت توافق مجدد برگزار و خواسته های سازمان صداوسیما طرح شد. از سویی آقای افخمی به دنبال ساخت فیلم سینمایی شان بودند. درنهایت تفاهم دوسویه این شد که پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، تیم جدیدی بر سر کار بیاید.»
کریمان همچنین در اظهار نظری که بیشتر به «تعارف» شباهت دارد، گفته است: «البته آقای افخمی به عنوان کارشناس در زمان مقتضی در سری جدید برنامه «هفت» حضور پیدا خواهند کرد و از نظرات ایشان بهره گیری خواهد شد. ساختار سری جدید برنامه «هفت» متعاقبا تعیین و اعلام خواهد شد‌.»
نکته جالب آن است که در گفت‌وگوی جنجالی افخمی و حجت‌الله ایوبی رئیس سابق سازمان سینمایی روی آنتن تلویزیون در زمان برگزاری جشنواره فجر سی و پنجم آنها خواستار استعفای یکدیگر شدند. در حالی که حدود دو ماه از آن گفت‌وگو می‌گذرد، ابتدا ایوبی و حالا افخمی برکنار شده‌اند!
توضیح افخمی درباره جدایی از «هفت»: به اهدافم رسیدم، حرف جدیدی ندارم
بهروز افخمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره علت جداییش از این برنامه گفت: «پس از دو سال قرارداد همکاری ما با سازمان صداوسیما به اتمام رسید. لذا در سال جدید برای توافق مجدد جلسه‌ای با مدیران تلویزیون داشتیم که همه چیز با خوبی و خوشی همراه بود. من در آن جلسه به مدیران اعلام کردم که می‌خواهم به سراغ ساخت فیلم سینمایی‌ام بروم. چرا که فکر می‌کنم دیگر همه گفتنی‌ها را گفته‌ام و به آنچه در «هفت» می‌خواستم رسیده‌ام.»
او تایید کرد که مدیران تلویزیون خواستار تغییراتی در این برنامه هستند و این احتمالا یکی از دلایل جدایی اوست: «مدیران تلویزیون به دنبال ایجاد تغییراتی در ساختار برنامه بودند و خواسته‌هایی داشتند. در نهایت به این توافق رسیدیم که بعد از انتخابات ریاست جمهوری، گروه دیگری برنامه «هفت» را اجرا کنند. ولی من ان شاءالله هر زمان لازم بود و تیم جدید خواست در «هفت» حضور پیدا خواهم کرد.»
افخمی افزود: «من به مدیران سازمان نیز اعلام کردم دیگر حرف جدیدی برای گفتن ندارم و فکر می کنم هر آنچه لازم بوده را گفته‌ام و انجام داده ام و نتیجه لازم را نیز در«هفت»گرفته‌ام. امیدوارم تیم جدید با انرژی جدید بیاید و بتواند حرف‌های جدیدتری بزند.»
کد مطلب : ۱۶۶۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما