۰
plusresetminus
جانشين فرماندهي انتظامي فارس خبر داد:

افزايش 50 درصدي كشفيات سرقت در فارس

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۲
جانشين فرماندهي انتظامي فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامي این استان، كشفيات سرقت در ايام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 50 درصد افزايش داشته است.
افزايش 50 درصدي كشفيات سرقت در فارس
به گزارش "حافظ نیوز"،به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ علی ذوالقدری در چهاردهمین جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس فارس، اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزی در سطح این استان و به‌ویژه شهر شیراز، گشت زنی‌های هدفمند، محسوس و غیرمحسوس به‌صورت ویژه باید در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به حوادث رانندگی در استان فارس طی ایام نوروز، ادامه داد: در این مدت شاهد کاهش 44 درصدی جان‌باختگان حوادث ترافیکی بوده‌ایم.
جانشین فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به آمار و عملکرد پلیس این استان در حوزه وقوع و کشف انواع سرقت، خاطرنشان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی منسجم، در ایام نوروز کشفیات سرقت 50 درصد افزایش داشته است.
ذوالقدری در بخش دیگری از سخنان خود بر رعایت نظم و انضباط ظاهری کارکنان تأکید کرد و از فرماندهان خواست به‌صورت ویژه در این ایام بر کارکنان تحت امر خود نظارت کافی را داشته باشند.
وی در پایان سخنان خود از تلاش‌های گسترده کارکنان نیروی انتظامی این استان در راستای تأمین نظم و امنیت ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد.
کد مطلب : ۱۶۶۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما