۰
plusresetminus
آیت ا...کلانتری نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری:

خسته کردن مردم از ادامه راه امام (ره) مهم‌ترين هدف دشمنان انقلاب است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶
نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري گفت: امروز همه تلاش دشمنان مردم يعني آمريکا و صهيونيزم و انگليس و منافقين و اذناب داخلي آنان اين است که با استمرار دشمني‌هاي خود ، مردم را از ادامه راه نوراني انقلاب و امام ، خسته و پشيمان کنند.
خسته کردن مردم از ادامه راه امام (ره) مهم‌ترين هدف دشمنان انقلاب است
به گزارش "حافظ نیوز"،از دفتر ارتباطات مردمي نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري، آيت الله علي‌اکبر کلانتري در بيانات خود از مردم استان فارس براي حضور در راهپيمايي 22 بهمن دعوت و اظهار کرد: دشمنان انقلاب در تلاشند ملت را از آرمان خواهي و عزت طلبي باز دارند .
وي خاطرنشان کرد: حمايت هوشمندانه از نائب الامام و ولي فقيه زمانه و حضور پررنگ در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ، پاسخ کوبنده اي به ياوه گويي هاي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري با تبريک سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي ايران به دوست داران و محبّان اين نهضت الهي، تاکيد کرد: همه آحاد و اقشار جامعه را به حضور پررنگ و دشمن شکن در راهپيمايي غرور آفرين 22 بهمن دعوت مي کنم .
آيت‌الله کلانتري با بيان اينکه اين انقلاب و نظام ، حاصل جانفشاني صد ها هزار شهيد و جانباز و آزاده سرفراز و ثمره بيش از هزار سال مجاهدت علماي رباني و فقهاي الهي است تصريح کرد: حفظ و پاسداري آن ، وظيفه اي شرعي ، عقلي و ملّي است.
وي با اشاره به اينکه نظام ما ميراث دار دوران حاکميت سياه قاجار و پهلوي است که نزديک به دو قرن ، ايران و ايرانيان را تحقير کردند و به منظور بقاي حکومت ننگين خود ، استقلال کشور را به ثمن بخس فروختند بيان کرد: در دوران نکبت بار اين دو سلسله ، به فرهنگ ، اقتصاد و استقلال کشور ، ضربات ويرانگري وارد شد که جبران آن ها ، به آساني امکان پذير نيست و سالياني دراز مجاهدت مي طلبد .
نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري با بيان اينکه مشکلات اقتصادي و معيشتي کشور جاي ترديد نيست و هيچکس نمي تواند مشکل بيکاري و اشتغال جوانان را انکار کند عنوان کرد: تنها راه برون رفت از اين مشکلات ، اقدامات عملي و جدّي  در عرصه اقتصاد مقاومتي است و نبايد در اين زمينه ، چشم اميد به امريکا و اروپا داشت که به چيزي جز منافع خود نمي انديشند و هيچ گاه دلسوز مردم ايران نبوده اند .
آيت‌الله کلانتري با بيان اينکه بزرگترين و ارزشمندترين دستآورد انقلاب اسلامي ، استقلال ايران و خروج ايرانيان از يوغ استعمار آمريکا و انگليس است اظهار کرد: از آثار اين استقلال ، امنيت و آرامش بي نظيري است که امروز در ميان کشور هاي بحران زده و پرآشوب منطقه ، بر کشور ما حاکم است .
وي تمامي اين موارد را از برکات نظام مقتدر اسلامي و از نتايج رهبري‌ هاي ولي فقيه شجاع ، آگاه و زمان شناس برشمرد و گفت: بايد قدرشناس آن باشيم و با حضور در صحنه و حمايت هاي هوشمندانه خود آن را پاس داريم .
نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري تاکيد کرد: بر همه مسئولان نظام است که موقعيت خدمتگذاري به اين مردم شريف و فهيم را قدر بدانند و با پرهيز جدّي از اختلافات سياسي و مسائل حاشيه اي ، همه همت و تلاش خود را جهت خدمت به ولي نعمت هاي خود يعني مردم به خصوص قشر ضعيف و آسيب پذير جامعه که صاحبان اصلي انقلاب اند ، به کار گيرند .
آيت‌الله کلانتري تصريح کرد: مبارزه مستمر و همه جانبه با رانت خواري ها ، حق کشي ها ، تبعيض ها ، مفاسد اقتصادي و حقوق هاي نجومي ، مطالبه جدّي  مردم از مسئولان و مديران است و بايد اين وظيفه مهم ، به دور از جنجال هاي سياسي و فارغ از اختلافات جناحي ، دنبال شود تا مردم ، شاهد نتايج ملموس آن باشند .
کد مطلب : ۱۶۴۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما