۰
plusresetminus
شورای حا اختلافات؛

نوبخت: گریه میکنم اما پول نمی دهم/ شوراهای‌حل اختلاف با حضور ریش سفیدها نه دانشجویان تازه فارغ التحصیل شده

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
معاون قوه قضاییه گفت: اولویت شورای حل اختلاف به صلح و سازش است و از اول هم علاقه ای به رای دادن در این شورا وجود نداشت.
نوبخت: گریه میکنم اما پول نمی دهم/ شوراهای‌حل اختلاف با حضور ریش سفیدها نه دانشجویان تازه فارغ التحصیل شده
به گزارش "حافظ نیوز"،حجت‌الاسلام محمدکاظم احمدی میانجی ظهر امروز در نهمین همایش بزرگ شوراهای حل اختلاف استان فارس در این شهر اظهار داشت: : متاسفانه در جامعه مردم با هم خوب نیستیم و جای تاسف است.
احمدی‌میانجی گفت: از روز اول راه اندازی شوراهای حل اختلاف با حضور بازنشستگان و ریش سفیدان هستند نه جوانانی که لز دانشگاه خارج شدند
وی افزود: برای استخدام جوانانی که با شورا همکاری می‌کنند تنها موردی که به نظر رسید این بود که به قوه قضائیه اعلام کردیم در گزینش‌های استخدامی خود، 20 درصد را به اعضای شورای حل اختلاف اختصاص دهد که این کار اجرایی خواهد شد.
حجت الاسلام احمدی میانجی تصریح کرد: ۲۵ هزار نفر امروز در شوراها فعال هستند و بحثی که امروز پیگیری میکنیم، موضوع جوانانی است که در زمانی وارد شورا شدند اما امروز پس از ۱۰ سال باید به فکر آنها باشیم.
معاون قوه قضائیه با اشاره به کمبود بودجه دولت اظهار داشت: شوربختانه ما به خشکسالی دولت خوردیم که توان کمک به شوراهای حل اختلاف را ندارد و هرگاه نوبخت معاون رئیس جمهور را برای گرفتن بودجه دیدم، وی به مزاح گفت گریه می‌کنم اما پول نمی‌توانم پرداخت کنم!
معاون قوه قضاییه یادآور شد: کمک دولت جوابگو نیست اما در تلاش هستیم که موانع و مشکلات خود را رفع کنیم به همین دلیل طی سالها شاهد پیشرفت و موفقیت شوراها باشیم.
حجت الاسلام احمدی میانجی ادامه داد: در تلاش هستیم تا پایان سال جاری جبران عقب افتادگی اول سال تاکنون را داشته باشیم.
پس از سخنان معاون قوه قضائیه،ساختمان مرکزی شورای حل اختلاف این استان با حضور مسؤولان استانی و کشوری در شیراز گشایش یافت و از امروز با ایجاد سامانه مدیریت جدید پرونده‌های قضایی، استان فارس به‌صورت رسمی به شبکه ملی عدالت قوه قضائیه متصل شد.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۶۲۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما