۰
plusresetminus

سرانجام پس از دو سال تئاتر فارس در جشنواره فجر دیده شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
بهزاد مریدی گفت: هنرهای نمایشی به عنوان یکی از موثرترین مقوله های هنری توانسته در استان فارس جای خود را با رقابتی حرفه ای میان اهالی آن باز کرده و امیدواریم تا با نگاهی علمی پیش رود و در این مسیر همه اهالی فرهنگ، ادب و هنر باعث شورآفرینی و افتخار شوند.
سرانجام پس از دو سال تئاتر فارس در جشنواره فجر دیده شد
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، نمایش ”کسوف” نوشته‌ ایوب آقاخانی به کارگردانی ابوالفضل فرهادی از شیراز در سال ١٣٩٣ توانست به جشنواره تئاتر فجر راه یابد که پس از دو سال گذشته ”پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی” نیز به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور کاری از گروه ”طلوع در آینه” شیراز، برای سالجاری در فهرست جشنواره تئاتر فجر قرار گرفت.
به همین بهانه بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز با ابراز خرسندی از حضور گروه نمایشی شیراز در جشنواره تئاتر فجر، گفت: هنرهای نمایشی به عنوان یکی از موثرترین مقوله های هنری توانسته در استان فارس جای خود را با رقابتی حرفه ای میان اهالی آن باز کرده و امیدواریم تا با نگاهی علمی پیش رود و در این مسیر همه اهالی فرهنگ، ادب و هنر باعث شورآفرینی و افتخار شوند.
مریدی همچنین از هنرمندان تئاتر فارس خواست به نام خداوند خلاق در آثارشان سراغ زایش اندیشه و خلقت بروند که کار هنرمند همین است.
نمایش کسوف نوشته‌ ایوب آقاخانی به کارگردانی ابوالفضل فرهادی از شیراز نیز در سال ١٣٩٣ توانست به این بخش راه یابد که پس از دو سال گذشته دوباره ”پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی“ به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور کاری از گروه ”طلوع در آینه” شیراز، برای سالجاری در این فهرست قرار گرفت.
همچنین خاطرنشان می شود سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن ماه برگزار می‌شود.
انتهای خبر/112
کد مطلب : ۱۶۰۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما