۰
plusresetminus
روايت هايي از مميزي هاي ماه و پلنگ؛

اصلاحات در حد چند ثانيه بوده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲
عليرضا فارسيجاني مدير پخش شبکه سه بيان کرد: ناظر پخش در مواردي مثل نورپردازي دخالتي ندارد و تنها درباره مسائل محتوايي است که نظر مي دهد.
اصلاحات در حد چند ثانيه بوده است
به گزارش "حافظ نیوز"،مدير پخش شبکه سه و تهيه کننده سريال «ماه و پلنگ» درباره مميزي ها و اصلاحاتي که روي اين سريال انجام شد، سخن گفتند. عليرضا فارسيجاني مدير پخش شبکه سه  بيان کرد: ناظر پخش در مواردي مثل نورپردازي دخالتي ندارد و تنها درباره مسائل محتوايي است که نظر مي دهد.
وي ادامه داد: درباره اين موارد هم ما راسا به اصلاح کار اقدام نمي کنيم بلکه نکاتي جزئي بوده است که به خود گروه فيلم و سريال شبکه و عوامل سازنده اعلام شد.فارسيجاني با اشاره به اينکه اين اصلاحات در هر قسمت تنها در حد چد ثانيه بوده است، يادآور شد: اين اصلاحات در هر قسمت به يک دقيقه هم نرسيد که آن هم همانطور که گفته شد با گروه فيلم و سريال و عوامل مطرح شده است.اما آرمان زرين کوب تهيه کننده سريال «ماه و پلنگ»  در واکنش به اينکه مدير پخش اعلام کرده مميزي ها در نهايت به گروه فيلم و سريال شبکه و عوامل سازنده اعلام مي شده، يادآور شد: پخش شبکه سه سيما اصلاحاتي را از ما درخواست مي کرد که اعمال مي کرديم و تنها در بعضي موارد که اصلاحات مورد نظرشان به قصه لطمه مي زد، از اصلاح خودداري مي کرديم ولي متاسفانه در هنگام پخش با مميزي بخش هاي ضروري قصه مواجه مي شديم.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۵۹۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما