۰
plusresetminus
استاندار فارس:

۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع فارس پرداخت شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۹
استاندار فارس از پرداخت ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به حدود ۶۰۰ واحد تولیدی استان خبرداد.
۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات به صنایع فارس پرداخت شد
به گزارش "حافظ نیوز"،سید محمدعلی افشانی ظهر امروز در بازدید از شرکت کیمیاافزار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در یک سال گذشته، مشکل بیشتر واحدهای صنعتی استان فارس حل‌وفصل شد.
وی اظهار کرد: در بحث طرح ارتقای تولید، استان فارس اولین استان کشور با پرداخت حدود 446 میلیارد تومان تسهیلات است.
افشانی گفت: استان فارس در سطح کشور در پرداخت تسهیلات با 446 میلیارد تومان در رتبه نخست قرار دارد و با توجه به این آمار گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته ‌شده است.
استاندار فارس گفت: در مجموع وضعیت به گونه ای است که امیدواریم حرکتی که شروع شده است شتاب بیشتری بگیرد و تمام واحدهایی که به حمایت بانکی نیاز دارند مشروط بر اینکه اصول بنگاه داری را رعایت کنند مورد حمایت قرار گیرند.
افشانی با اشاره به حضور ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی در بازدید از این واحد صنعتی بخش خصوصی گفت: به منظور حمایت و تقویت چنین واحدهایی از دکتر سیف دعوت به عمل آمد تا بازدیدی از این مجموعه داشته باشند تا بتوانیم در طرح توسعه آن قدم های موثری را با کمک مدیریت شرکت برداریم.
رئیس کل بانک مرکزی شنبه و در حالی که از سوی استاندار فارس همراهی می شد، در نخستین برنامه سفر به شیراز از یک واحد تولیدی بخش خصوصی بازدید کرد.
شرکت در همایش فصلی مدیران بانک ملت سراسر کشور و حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس از دیگر برنامه های رئیس کل بانک مرکزی در سفر به شیراز اعلام شده است.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۵۹۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما