۰
plusresetminus
عضو شورای شهر شیراز؛

سریال احمد بن موسی ساخته می شود.

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۱
عضو شورای شهر شیراز گفت: نمایندگان فارس در بودجه سال آینده باید به ۱۰ سال تامین گندم کشور توسط فارس و خشکسالی های امروز توجه داشته باشند.
سریال احمد بن موسی ساخته می شود.
به گزارش "حافظ نیوز"، محمدرضا  هاجری در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورا با توجه به فرا رسیدن روز دانشجو گفت: 16 آذر روز دانشجو است نه جولان سیاست بازان حاشیه ساز، روزی است که دانشجویان در برابر قدوم کارگزاران آمریکایی به شهادت رسیدند و باید فریاد مرگ بر امریکا  درفضای تمام  دانشگاه های کشور طنین انداز گردد، به جای سخنرانی تکراری سیاسیون، مسئولان و سیاسیون باید بنشینند و به مطالبات و دغدغه های دانشجویان گوش دهند. الگوی دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری رویه مناسبی است که تناسب دارد روز دانشجو از این الگو و رویه بهره برده تا مطالبات ، توقعات و خواسته های دانشجویان پررنگ ترین بخش جلسات دانشجویی باشد.
 
وی با توجه به توهین و جسارت به  زنان باشرافت عشایر غیور کشور گفت:  تحریک آنها از ناحیه هر کسی باشد، خیانت به آرمانها و ارزش های ملی – اسلامی است. قاطعانه از اینگونه مواضع سخیف برائت می جوئیم تا وحدت و اعتماد ملی حفظ و صیانت گردد. از سردار کرم پور رئیس محترم مجمع نمایندگان فارس و از عشایر غیور که با موضع سریع و قاطع از حیثیت و ناموس شیر زنان ایل بزرگ قشقایی دفاع نمودند، تقدیر و تشکر ویژه دارم.
مهاجری در ادامه از  استاندار محترم فارس ، مدیر کل  محترم ورزش و جوانان و معاونت محترم  برنامه و بودجه استان فارس در رابطه با پیگیری و تخصیص بودجه 300 میلیارد تومانی برای تکمیل ورزشگاه میانرود تشکر کرد و گفت: ای کاش همه همت می کردند و بستر حضور یک تیم فوتبال لیگ برتری برای فارس را مهیا و از تیم فجر شهید سپاسی حمایت جدی و عملی می شد تا بتواند نماینده شایسته ای برای جوانان فارسی و شیرازی باشد.
در آستانه بودجه بندی سال 96 ، مجمع محترم نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی می توانند بپاس خدمات و زحمات کشوری دهها ساله فارس در تولید گندم و برنج، با توجه به خشکسالی ، دولت حمایت و بودجه ویژه ای برای استان فارس در نظر تا گره گشای کارها باشد.
 
این عضو شورا در پایان نطق خود اعلام کرد با عنایت الهی تا پایان سال سه پروژه بزرگ و فاخر فرهنگی – هنری سریال حضرت احمدبن موسی (ع) باغ موزه دفاع مقدس و شیراز قدیم یا همان شهرک سینمایی به تصمیم نهایی رسیده و در بودجه سال 96 برای آنها ردیف بودجه مشخص خواهد شد. البته باغ موزه دفاع مقدس همزمان با افتتاح پل کابلی ولی عصر (عج) به مشتاقان حوزه ایثار و شهادت تقدیم می گردد و موزه قرآنی ، تالار بین الحرمین و 4 الی 5 سینما خانواده در سالن فرهنگسرا ها  و دو باغ خانواده راه اندازی وبه شهروندان عزیز و گرامی شیراز تقدیم خواهد شد.
 انتهای خبر/113

 
کد مطلب : ۱۵۸۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما