۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس تاکید کرد:

ورود دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به مسائل با نگاه راهبردی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بر ورود دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به مسائل انقلاب با نگاه راهبردی تاکید کرد.
ورود دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به مسائل با نگاه راهبردی
به گزارش "حافظ نیوز"،اسماعیل قزل سفلی در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور شیراز با اشاره به ویژگی های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: داشتن روحیه مطالبه‌گری و پرسشگری  از ویژگی‌های اصلی یک دانشجو است که باید به این مسئله توجه ویژه کند و نسبت به سرنوشت کشورش نیز حساس باشد.
وی با بیان اینکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به آرمان‌های انقلاب وفادار، پایبند و دارای روحیه انقلابی در کارها است افزود: امید به آینده و اعتماد به نفس نیز باید در وجود دانشجوی تراز انقلاب موج بزند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تاکید بر ورود دانشجوی تراز انقلاب اسلامی به مسائل انقلاب با نگاه راهبردی اضافه کرد: دانشجو باید در مسائل فكری و اصلی انقلاب اسلامی ورود جدی داشته باشد و با یك نگاه راهبردی در مسائل اصلی انقلاب اسلامی ورود پیدا كند.
قزل سفلی با بیان اینکه درس خواندن و تحصیل علم از اساسی‌ ترین ویژگی یک دانشجو است، بر بر تلاش دانشجویان برای اعتلای انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت:‌ پیش زمینه ویژگی ‌های دانشجوی تراز انقلاب اسلامی، تقویت روحیه معنوی است.
وی با بیان اینکه اقدام به موقع، به هنگام و به اندازه در مسائل مختلف از ویژگی‌های دیگر دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است تصریح کرد: دانشجو باید نسبت به مسائل اعتقادی و بنیه معنوی خویش حساس باشد چرا كه پیش‌ زمینه تمام این مباحث و ویژگی‌ها تقویت روحیه اعتقادی و معنوی دانشجو است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس استكبارستیزی را از آرمان‌ های اصلی انقلاب اسلامی برشمرد و بیان داشت: دانشجوی تراز انقلاب اسلامی باید استكبارستیز، عدالت‌ طلب، آزادی‌خواه و آزاداندیش باشد.
قزل سفلی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو، ماهیت این روز را استكبارستیزانه عنوان و خاطرنشان کرد: نباید از ماهیت نامگذاری روز ۱۶ آذر یعنی تقویت روحیه استكبارستیزی غفلت كرد.
در این برنامه از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز تجلیل شد.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۵۸۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما