۰
plusresetminus
هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس؛

حل مشکلات معلولین در گرومشارکت دستگاهای اجرایی است

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱
هادی پژوهش در همایش گرامیداشت سالروز جهانی معلولین در شیراز گفت: در نظام خلقت تمامی انسان ها بر اساس عدالت نگریسته می شوند و در جهان دیگر نیز تنها باید در برابر داشته های خود پاسخگو باشند.
حل مشکلات معلولین در گرومشارکت دستگاهای اجرایی است
به گزارش "حافظ نیوز"،هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس در همایش گرامیداشت سالروز جهانی معلولین در شیراز گفت: در نظام خلقت تمامی انسان ها بر اساس عدالت نگریسته می شوند و در جهان دیگر نیز تنها باید در برابر داشته های خود پاسخگو باشند.
پژوهش ادامه داد: عدالت اجتماعی در جامعه باید برای معلولان هم مهیا باشد و آنان به راحتی قادر به تامین نیاز های خود باشند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه سازمان بهزیستی به تنهایی در رفع تمامی مشکلات معلولین موفق نیست.
وی یاد آور شد: معلولین باید از تمامی حقوق خود در جامعه برخوردار باشند و تا کنون آنان شاهد گام هایی در این راستا بوده اند اما باید آگاه بود، این کافی نیست و آنان همواره نیازمند توجه بیشتر هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس تاکید کرد: باید بسترهای برخورداری تمامی معلولین از عدالت اجتماعی در جامعه مهیا باشد و آنان به راحتی قادر به رفت و آمد در جامعه باشند و نیازهای خود را تامین کنند.
پژوهش گفت: سازمان بهزیستی به تنهایی نخواهد توانست در رفع تمامی مشکلات معلولین موفق باشد و این موضوع نیازمند توجه همگانی به معلولین می باشد تا تمامی آنان بتوانند در راستای شکوفایی استعداد های خود گام بردارند.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه و یاری رسانی تمامی ارگان ها، معلولین از زندگی آسان تری برخوردار شوند.
افزود: حل مشکلات معلولین فارس نیازمند مشارکت تمامی ارگان ها است.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۵۸۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما