۰
plusresetminus
فجر در انتظار نزول

17 بازی تنها 5 امتیاز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰
تیم فجرشهیدسپاسی شیراز امروز در هفته پانزدهم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان در زمین چمن ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان خونه به خونه بابل است.
17 بازی تنها 5 امتیاز
به گزارش "حافظ نیوز"،کادر فنی باشگاه فجر سپاسی این درخواست را با هدف ایجاد تحول در نتیجه مسابقه های این تیم ارائه کرده بودند تا بلکه به نخستین پیروزی خود در لیگ دسته اول فوتبال کشور دست یابند.
در تاریخ باشگاه فجر تاکنون بی سابقه بوده که این تیم پس از 14 بازی هنوز نتوانسته به پیروزی دست یابد و باید منظر ماند و دید که آیا با تغییر زمین که پس از تعویض کادر فنی این تیم انجام می شود، این طلسم شکسته خواهد شد.
شاگردان غلام پیروانی هم اینک با انجام 14بازی با پنج امتیاز در یک قدمی قعر جدول قراردارد و با تیم استقلال اهواز که همین تعداد امتیاز دارد به ترتیب در رده هفدهم و هجدهم جدول قرار دارند و کاندیدای سقوط به دسته دوم هستند.
تیم فجر 11 آذر ماه در هفته پانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف تیم مدعی خونه به خونه بابل می رود که هم اینک با 24 امتیاز در رده سوم ایستاده و تیمش را با در اختیار چند بازیکن مطرح بسته است تا به لیگ برتر صعود کند.
مربیگری این تیم هم اکبر میثاقیان به عهده دارد که سابقه آوردن چند تیم به لیگ برتر را در کارنامه دارد.
فجریها برای بقا درلیگ و کسب نخستین پیروزی در زمین جدید به میدان می روند و تیم خونه به خونه هم برای عقب نماندن از صدر جدول به مصاف میزبان می رود از این رو به نظر می رسد هر دو تیم بازی سختی برابر یکدیگر داشته باشند.
هم اینک در جدول رده بندی تیم سپید رود رشت با 13 بازی با 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم ملوان انزلی هم با 14بازی با همین تعداد امتیاز در تعقیب صدرنشین است .
در رقابت های فوتبال دسته اول کشور 18 تیم شرکت دارند که پس از انجام 34 بازی 2 تیم اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر فصل 96 را دریافت می کنند و چهار تیم انتهای جدول هم به دسته دوم سقوط خواهندکرد.
قرار است لیگ دسته اول کشور در سال 96 با شرکت 16 تیم برگزار شود.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۵۸۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما