۰
plusresetminus
خبرگزاری فارس مدعی شد؛

از فرار مالیاتی یکی از نمایندگان شیراز تا لابی با وزیر اقتصاد... + فیلم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۱
به گفته یکی از نمایندگان شیراز که سهامدار یک کارخانه آب معدنی خصوصی نیز هست، دارای بدهی مالیاتی بسیار گسترده بوده و توسط سیستم بانکی کشور به عنوان یک بدهکار مالیاتی شناخته می شود و گویا ممنوع الخروج نیز شده است.
از فرار مالیاتی یکی از نمایندگان شیراز تا لابی با وزیر اقتصاد... + فیلم
 به گزارش "حافظ نیوز" خبرگزاری فارس از فرار مالیاتی یکی از نماینده های اصلاح‌طلب شیراز خبرداده است.
به گفته این خبرگزاری این نماینده که سهامدار یک کارخانه آب معدنی خصوصی نیز هست، دارای بدهی مالیاتی بسیار گسترده بوده و توسط سیستم بانکی کشور به عنوان یک بدهکار مالیاتی شناخته می شود و گویا ممنوع الخروج نیز شده است.
حال به گفته خبرگزاری فارس، این نماینده  با لابی با وزیر اقتصاد و فشار به مسئولان استانی این وزارتخانه، درصدد است حساب های مالی مسدود شده خود و کارخانه اش را آزاد سازی کند. خاطرنشان می شود چندی پیش نیز انتشار نامه ای از این نماینده خطاب به وزیر راه در فضای مجازی و رسانه ای استان فارس خبرساز شده بود.  بر این اساس، نماینده مزبور از وزیر راه خواسته بود با تخصیص اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال، جاده خاکی یکی از روستاهای استان (که اتفاقا کارخانه ای که وی در آن سهامدار است نیز در آن منطقه احداث شده) را به بهانه توجه به معیشت مردم منطقه و عمل به اقتصاد مقاومتی و غیره آسفالت نماید!

از رنجی که می بریم!
به نظر می رسد عدم نظارت دقیق بر عملکرد نمایندگان، هر روز ابعاد تاسف بار تری به خود می گیرد. در این میان، رسانه های افشاکننده حقیقت نیز از گزند انواع اتهامات و آسیب ها در امان نیستند و خطراتی چون تعطیلی رسانه و یا قطع یارانه مطبوعات همواره آنها را تهدید می کند.
در چنین شرایطی جریان آزاد خبری اتفاق نمی افتد و نخستین قربانی این ماجرای تلخ مردمی هستند که تشنه کشف حقیقت و برقراری عدالت اجتماعی می باشند.
بنابراین به نظر می رسد نهادهای نظارتی باید زین پس با دقت بیشتری بر عملکرد نمایندگان و دیگر کارگزاران نظام نظارت کنند تا از بروز آسیب هایی از این دست، پیشگیری شود.

فیلم/
خبرگزاری فارس
نویسنده: محمد کاظم فریدونی - منبع: هفته نامه شهر سبز
انتهای خبر/112
کد مطلب : ۱۵۸۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما


نظرات شما
ارمان طلب
feedback
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میشود روز شمار عدم پرداخت و فرار قانون این نماینده قانون شکن رو بگذارید و ببینید تا چند روز دیگه مالیات رو پرداخت نمیکنه.
اتفاقا باید دید تا کی مقاومت میکند؟
نقش شما بعنوان رسانه منتقد خیلی مهم است...