۰
plusresetminus

نمایشگاه « همه واقف باشیم» درشیراز آغاز شد

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۵۹
نمایشگاه «همه واقف باشیم» همزمان با آغاز دهه وقف در حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز برپا شد.
نمایشگاه « همه واقف باشیم» درشیراز آغاز شد
به گزارش "حافظ نیوز"؛بعد از ظهر یک شنبه با حضور مدیر کل سازمان اوقاف و امور خیریه استان فارس نمایشگاه خانواده آسمانی و وقف، آغاز به کار کرد و با برنامه های گوناگون خود، پذیرای شیرازی ها بود.
همزمان با آغاز دهه وقف، نمایشگاه «همه واقف باشیم» در اولین روز از دهه وقف امروز،۷ آذرماه در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز افتتاح شد.
ایستگاه همه واقف باشیم، فرشته های آسمانی، کودک، خلاقیت، ثبت نام مدافعان حرم، پاسخ گویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج و تربیت فرزند و چند رسانه ای از جمله غرفه های فرهنگی این نمایشگاه بود.
غرفه چند رسانه ای در این نمایشگاه در راستای افزایش سواد رسانه مخاطبان خود تلاش می کرد. کارشناسان، تهاجم فرهنگی و تهدیدات رسانه ای دشمن را به مردم یاد آوری می کردند و به آسیب های ماهواره، بازی های رایانه ای و فضای مجازی حمله می کردند.
در این نمایشگاه غرفه هایی نیز به صورت رایگان در راستای بهبود سلامت خانواده های شیرازی تلاش می کرد و با عناوین طب و تغذیه، پزشک عمومی و بینایی سنجی نام گذاری شده بود.
حجت‌الاسلام رحیم صفری گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۳ شیراز در خصوص این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه «همه واقف باشیم» از امروز به مدت ۱۰ روز برپا شده است.
وی با بیان اینكه این نمایشگاه جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ حسنه وقف برپا شده است، افزود: مراسم افتتاحیه با حضور جمعی از علما و مسئولان ارشد استان فارس برگزار شده است.
صفری گرائی ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۸ غرفه خیمه معرفت شامل غرفه مشاوره خانواده، ازدواج، تربیت فرزند، طب و تغذیه، روان‌شناسی نقاشی کودکان، غرفه چند رسانه، ثبت نام مدافعان حرم و غرفه فرشته‌های آسمانی برپا شده است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای پنجمین سال متوالی در دهه وقف برپا شده است، گفت: نمایشگاه همه واقف باشیم به عملکرد اجرایی معاونت‌های فرهنگی، بهره‌وری اقتصادی و توسعه و پشتیبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان فارس و دستاوردهای این مجموعه در طول یک‌سال گذشته اختصاص یافته است.
انتهای خبر/111
 
کد مطلب : ۱۵۸۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما