۰
plusresetminus
رئیس پلیس راهور شیراز؛

اعلام تمهیدات ترافیكی مراسم عزاداری 28 صفر

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۸
رئیس پلیس راهور شیراز تمهیدات ترافیکی روز ۲۸ صفر در این کلان‌شهر را اعلام کرد.
اعلام تمهیدات ترافیكی مراسم عزاداری 28 صفر
به گزارش "حافظ نیوز"،سرهنگ فرج الله موسوی رئیس پلیس راهور شیراز گفت: به منظور تسهیل در امر آمد و شد شهروندان و عزادارن اباعبدالله الحسین (ع) در روز 28 صفر ، تمهیدات ترافیكی در چند خیابان منتهی به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) و حضرت سید علاء الدین حسین (ع) اجرا می شود.
وی ادامه داد: این مسیر ها عبارتند از میدان شهرداری به سمت خیابان پیروزی،‌ تقاطع مشیر به سمت تقاطع پیروزی، تقاطع مصدق به سمت  سه راه احمدی، تقاطع پیروزی به سمت حرم شاهچراغ (ع)، تقاطع شاهزاده قاسم به سمت حرم شاهچراغ (ع)، سه راه آستانه در بلوار به سمت حرم سید علاء الدین حسین (ع)، سه راهی دروازه قصابخانه به سمت حرم سید علاء الدین (ع)، تقاطع دروازه كازرون به سمت تقاطع مشیر و ابتدای خیابان توحید از سمت خیابان زند به سمت تقاطع مشیر است.
رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز از شهروندان درخواست کرد از تردد و پارک خودرو شخصی در محدوده‌های ترافیکی مشخص‌شده در این روز خودداری و حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان شیراز همچنین درخواست کرد؛ هر هیأت افرادی را به‌عنوان همیار پلیس با لباس مرتب و کاور ویژه تعیین کند تا با کمک عوامل راهور در سهولت و روانی ترافیک انجام‌وظیفه شود.
موسوی از شهروندان و عزاداران اباعبدالله (ع) درخواست کرد که با خدمتگزاران خود در پلیس راهور همکاری لازم را برای انتظام‌بخشی هرچه بیشتر و روانی ترافیک به عمل آورند.
رعایت سرعت مطمئنه و توجه لازم و کافی به جلو در این روز از دیگر توصیه‌های رئیس پلیس راهور به رانندگان بود که از رانندگان درخواست کرد از عبور با وسایل نقلیه از بین دسته‌های عزاداری و سوارکردن اشخاص روی رکاب و قسمت‌های بیرونی وسایل نقلیه خودداری کنند.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۵۷۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما