۰
plusresetminus
رهبر معظم انقلاب در دیدار بسیجیان سراسر کشور:

رهبر انقلاب:تمدید تحریم ده ساله، قطعا نقض برجام است/ جمهوری اسلامی واکنش نشان خواهد داد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۷
رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان: بسیج پدیده‌ی شگفت‌آور دوران انقلاب بود و امام خمینی از طرف پروردگار ملهم شده بود این پدیده را به وجود بیاورد. بدین معنا که سرنوشت انقلاب را بسپارد به دست جوان‌ها.
رهبر انقلاب:تمدید تحریم ده ساله، قطعا نقض برجام است/ جمهوری اسلامی واکنش نشان خواهد داد
به گزارش حافظ نیوز،به مناسبت فرارسیدن هفته‌ی بسیج، جمعی از فرماندهان بسیج و بسیجیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
این دیدار هم‌اکنون با بیانات رهبر انقلاب درحال برگزاری است.

رهبرانقلاب امروز دیدار بسیجیان: راهپیمایی عظیم و باشکوه اربعین حقیقتا یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است و نشاندهنده این است که این راه، راه عشق همراه بصیرت است. باید این نعمت را شکرگزاری کرد و شکرش به این است که آن روحیات، برادری، مهربانی و آن توجه به ولایت که در حال پیاده روی داشتید را حفظ کنید.


رهبر انقلاب: بسیج یک پدیده شگفت آور دوران انقلاب بود و امام خمینی از طرف پروردگار ملهم شده بود این پدیده را بوجود بیاورد. بدین معنا که سرنوشت انقلاب را بسپارد به دست جوانها.از برنامه‌های دشمن درمورد بسیج، "نفوذ" و" ایجاد خطوط موازی و رقیب درست کردن برای بسیج و افسران جنگ نرم" است. باید مراقب بود.

رهبر انقلاب: دولت کنونی آمریکا در قضیه توافق هسته‌ای تخلفهای متعددی تا الان انجام داده است؛ تازه ترینش تمدید تحریم ده ساله است، اگر این تحریم بشود قطعا نقض برجام است و بدانند قطعا جمهوری اسلامی در برابر آن واکنش نشان خواهد داد.
 شایسته است این گفتار را با عین جمله مقام معظم رهبری در این زمینه به پایان بریم که نشان دهنده سیاست «جذب حداکثری و دفع حداقلی» نظام مقدس جمهوری اسلامی هم هست: «ممکن است فردی نسبت به مفاهیم انقلاب و عمل انقلابی، بهتر حرکت کند و فرد دیگری با شدت و جدیت او حرکت نکند، اما هر دو انقلابی هستند و نمی‌توان هر فردی را که در مسیر شاخص ‌های انقلاب قرار دارد، اما خوب حرکت نمی کند؛ متهم به غیر انقلابی گری و ضد انقلاب بودن، کرد.»

کوتاه سخن آنکه این مختصر، تلاشی بود برای شناخت یک «نقشه راه انقلابی‌گری» با محوریت رهنمودهای رهبرانقلاب؛ نقشه راهی که هر ایرانی علاقه‌مند به اسلام و انقلاب و به ویژه بسیجیان مخلص و ایثارگر بتوانند بر اساس آن، دورنمایی برای خود تعریف کنند و در راستای عزت و سربلندی هرچه بیشتر ایران عزیز اسلامی همراه با توسعه همه جانبه کشور، به ویژه توسعه فرهنگی و اقتصادی گام بردارند و در جهت تحقق اعتلا و اقتدار بیشتر انقلاب شکوهمند اسلامی بکوشند.
انتهای اخبار/111
 
کد مطلب : ۱۵۷۴۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما