۰
plusresetminus
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها

دفاتر ضعیف عمل کنند برخورد می شود / از نیروهای انقلابی درون دانشگاه حمایت می کنیم

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲
حجت الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن تاکید بر لزوم حمایت از تشکل‌ها و نیروهای انقلابی درون دانشگاه‌ها، گفت: توصیه ما به همه دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور همان توصیه‌ای است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کردند
دفاتر ضعیف عمل کنند برخورد می شود / از نیروهای انقلابی درون دانشگاه حمایت می کنیم
به گزارش "حافظ نیوز" حجت الاسلام محمدیان نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن تاکید بر لزوم حمایت از تشکل‌ها و نیروهای انقلابی درون دانشگاه‌ها، گفت: توصیه ما به همه دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور همان توصیه‌ای است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کردند و آن هم حمایت از نیروهای انقلابی در دانشگاه‌هاست.

وی ادامه داد: این وظیفه مسئولان دفاتر ما است که از تشکل‌ها، دانشجویان و نیروهای انقلابی در دانشگاه‌ها حمایت کنند و نیاز به گفتن ندارد و اگر گفته می‌شود فقط برای تذکر است.

حجت‌السلام محمدیان یادآور شد: یکی از مسئولیت‌های اصلی ما در نهادهای نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این است که هم از نیروهای انقلابی حمایت کنیم و هم کمک کنیم در اتخاذ مواضع همواره بعد انقلابی حفظ شود.

نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه اظهار داشت: اگر در جایی ببینیم در رابطه با حمایت از نیروهای انقلابی دانشگاه‌ها ضعیف عمل می‌شود وظیفه ما است که این موضوع را اصلاح کرده یا با آن برخورد کنیم.

وی گفت: ما مکررا به مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کردیم که از نیروهای انقلابی درون دانشگاه‌ها حمایت کنند، در اغلب دانشگاه‌ها هم این حمایت انجام می‌شود البته ممکن است در برخی دانشگاه‌ها گلایه‌هایی وجود داشته باشد که انتظارمان این است دوستان آن را به ما منتقل کنند تا اگر نیاز بر اصلاح وجود دارد این اقدام صورت گیرد.

انتهای خبر/110
کد مطلب : ۱۵۶۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما