۶
plusresetminus
توصیه مناسب به زائران اربعین حسینی :

دانلود جزوه کاربردی «ارتباط گیری، مکالمه سازنده و آموزش لهجه عربی عراقی» مخصوص ایام اربعین

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۱
قطعا یکی از رویدادهای بزرگ ما ایرانیان و شیعیان گردهمایی اربعین است، گردهمایی که پس از سقوط رژیم صدام، شکل جدیدی به خود گرفته است و هرساله بیش از سه میلیون ایرانی (طبق آمار رسمی) در این راهپیمایی شرکت می کنند.
"حافظ نیوز " یکی از مشکلات ایرانیان عدم توانانی مکالمه به عربی است، مسئله ای که با کمی مکالمه عربی میتوان آن را برطرف کرد. ما سعی داریم در این گزارش جزوه ای را به شما معرفی کنیم که بتوانید یک ارتباط کاربردی و سازنده را با عراقی ها داشته باشید.
متنی که در پیش رو می آید در واقع فشرده ای مکالمه محور و موقعیت محور از لهجه عراقی است. قطعا نمی توان انتظار داشت با خواندن این جزوه به لهجه عراقی مسلط می شوید، امّا این جزوه دریچه ای کوچک برای تعامل سازنده تر شما با برادران عراقی تان و زمینه ساز یادگیری این زبان خواهد بود.



یاد گرفتن زبان عراقی فقط سه راه حل دارد. آن هم اعتماد به نفس داشتن، صحبت کردن و ممارست داشتن است. فعّال بودن در طول مسیر، ارتباط گیری و تعامل محور اصلی شما در یادگیری عربی عراقی خواهند بود.
در طول مسیر با استفاده از این جزوه و بکار بردن مهارت های زبانی دبیرستان(قواعد دستوری) به صحبت کردن ب ردازید. در این جزوه 9 بسته مکالمه آماده، 4 بسته جدول عبارات، 4 بسته جدول قواعد و 2 بسته جدول ارقام و افعال به شما کمک خواهند کرد تا بتوانید ارتباط بهتر و تعامل دقیق تری بگیرید و زبان لهجه عراقی تان تقویت شود. در جدول ها موقعیت های مکانی و صحبت ها به همراه نحوه تلفظ صحیح شان و در خانه های روبرویی جواب مخاطب نیز آمده است. این جزوه صرفا کارکرد آشنایی و استفاده کردن آموزشی عبارات در موقعیت های مشابه است. برای استفاده بهتر از این جزوه سعی کنید اول یک مکالمه را بخوانید بعد آن را حفظ کنید، س س به سراغ یک بسته قواعد و یک بسته عبارت بروید. و دوباره بازگردید و بسته مکالمه دیگری را انتخاب کنید.
این جزوه 44 صفحه ای را میتوانید از اینجــا دانلود کنید.

انتهای خبر/
کد مطلب : ۱۵۵۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما