۰
plusresetminus
افشانی استاندار فارس خبر داد:

تقسیم استان فارس به شمالی و جنوبی کذب محض است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۳
پس از گذشت چند روز از انتشار خبر تقسیم استان فار س به شمالی و جنوبی ، تجزیه استان فارس و تشکیل استان فارس شمالی و جنوبی از سوی استاندار این استان از اساس تکذیب شد.
تقسیم استان فارس به شمالی و جنوبی کذب محض است
به گزارش حافظ نیوز ، تجزیه فارس و تشکیل دو استان فارس شمالی و جنوبی طی چند روز گذشته، در برخی محافل رسانه ای و اجتماعی استان فارس شیوع یافته است،. این خبر مجعول تا بدانجا پیش رفت که حتی از دو شهر به عنوان مراکز جدید این دو استان نیز نامبرده شد و حتی زمانی نیز برای اجرایی شدن این طرح در شبکه های اجتماعی مطرح گردید. حال، پس از گذشت چند روز از انتشار این خبر، تجزیه استان فارس و تشکیل استان فارس شمالی و جنوبی از سوی استاندار این استان از اساس تکذیب شد. محمدعلی افشانی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اینکه برخی در فضای مجازی به دنبال از بین بردن آرامش در فارس هستند، تأکید کرد: اولویت امروز ما در استان فارس اتحاد و همدلی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت استان است.
وی ادامه داد: اگر خواهان رسیدن به موفقیت هستیم تنها راه اتحاد و تلاش است و اینکه برخی از افراد موضوع تقسیم شدن فارس را مطرح می‌کنند دروغی بزرگ است.
استاندار فارس با اشاره به اینکه آرامش امروز فارس نتیجه همدلی است، گفت: امروز استان فارس در بسیاری از مباحث دارای رتبه‌های برتر کشور است به همین دلیل باید همگان تنها به فکر پیشرفت باشند. افشانی تصریح کرد: هیچ‌گونه صحبتی در خصوص تقسیم شدن استان فارس مطرح نیست و مردم نباید به این‌گونه مباحث که در شبکه های اجتماعی طرح می شود گوش دهند.
وی با اشاره به اینکه جامعه برای رسیدن به موفقیت به امید احتیاج دارد، گفت: متاسفانه برخی به دنبال از بین بردن روحیه امید در جامعه هستند در حالیکه دولت طی سه سال گذشته با فعالیت های مختلف توانسته وضعیت را ساماندهی کند.
تهیه و تنظیم: فاطمه زارع
کد مطلب : ۱۵۵۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما