۰
plusresetminus

«سی مرگ و سیمرغ» روایتی متفاوت از عملیات بیت‌المقدس به چاپ رسید

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴
نویسنده مطرح دفاع مقدس در استان فارس از چاپ کتاب «سی مرگ و سیمرغ» خبر داد و گفت: این کتاب با نگاه به شاهنامه فردوسی روایتی متفاوت از عملیات بیت‌المقدس را به تصویر کشیده است.
«سی مرگ و سیمرغ» روایتی متفاوت از عملیات بیت‌المقدس به چاپ رسید
به گزارش حافظ نیوز،از چاپ کتاب «سی مرگ و سیمرغ» خبر داد و اظهارداشت: این کتاب روایت فرار یک نوجوان به جبهه است که فرار وی با عملیات بیت‌المقدس همزمان می‌شود و پس از آن داستان به بیان زوایای این عملیات می‌پردازد.
وی با بیان اینکه شخصیت اصلی داستان با شاهنامه ارتباط دارد، گفت: در این اثر با نگاه به شاهنامه فردوسی روایتی متفاوت از عملیات بیت‌المقدس را به تصویر کشیده شده و به عبارتی تلفیقی از حماسه ایرانی با حماسه دفاع مقدس در این کتاب دیده می‌شود.
صحرایی با بیان اینکه عملیات‌ بیت‌المقدس به نوعی با هفت خان رستم در شاهنامه در هم تنیده می‌شود، افزود: داستان با بیان زاویای این عملیات با فتح خرمشهر به پایان می‌رسد.
نویسنده دفاع مقدس با بیان اینکه این کتاب ابتدا توسط انتشارات عصر داستان منتشر شد، خاطرنشان کرد: پس از تغییراتی و اضافه کردن ضمیمه‌ای به کتاب انتشار آن به انتشارات علمی و فرهنگی سپرده شد و در واقع نخستین چاپ آن توسط انتشارات علمی و فرهنگی انجام شده است.
وی از انتشار رمان دیگری به نام «کوشک زلزله » خبر داد و تصریح کرد: این رمان به داستان زندگی و خاطرات جانباز شیمیایی «جلیل عابدینی» می‌پردازد که به صورت مشترک با مریم شیدا نوشته شده و در 300 صفحه خاطرات کودکی تا جنگ این جانباز را بیان می‌کند.
صحرایی با اشاره به اینکه این کتاب در مراحل صفحه‌آرایی قرار دارد، بیان کرد: در صورتی که مانعی پیش نیاید این کتاب در یک ماه آینده چاپ و روانه بازار می‌شود.
کد مطلب : ۱۵۴۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما