۰
plusresetminus
كشاورزي مطرح كرد:

ارایه خدمت در بیمارستان نمازی شيراز لحظه‌ای متوقف نشده است

تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰
به دنبال انتشار اخباري مبني بر تحصن پزشكان و كادر درماني بيمارستان نمازي شيراز، قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شيراز تاكيد كرد كه ارائه خدمت در اين بيمارستان حتي براي لحظه‌اي هم متوقف نشده است.
ارایه خدمت در بیمارستان نمازی شيراز لحظه‌ای متوقف نشده است
به گزارش حافظ نیوز،به نقل از روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي شيراز، دكتر عبدالخالق كشاورزي در عين حال كه پرداخت نشدن 750 ميليارد تومان مطالبات بيمارستان‌هاي تحت پوشش اين دانشگاه را مورد تاييد قرار مي‌داد، ادعا كرد كه تاخير در پرداخت مطالبات باعث كند يا متوقف شدن روند ارائه خدمت در بيمارستان‌هاي استان فارس از جمله بيمارستان نمازي شيراز، نشده است.
وي با يادآوري اينكه نمايندگان كاركنان بيمارستان نمازي شيراز پيگير پرداخت مطالبات هستند، گفت: مسئولان بيمارستان نمازي نشست‌هايي با اين نمايندگان داشته‌اند و تمام تلاش خود را براي تامين و حقوق كاركنان به‌كار خواهند بست.
کشاورزی اضافه کرد: مبلغ بالای مطالبات، موجب شده تا بیمارستان‌ها از نقدینگی خود برای تامین مخارج جاری استفاده کنند و همین امر فشار سنگيني به كادر درماني وارد كرده است.
او تاکید کرد: کارکنان خدمتگزار بیمارستان نمازی، همچون دیگر نیروهای درمانی و تیم پزشکی در استان فارس، همواره صادقانه در راه ارایه خدمات سلامت به مردم استان کوشا بوده‌اند و همه مردم و مسئولان باید قدردان آنان باشیم که با وجود تاخیر در دریافت حقوق، کماکان وظیفه انسانی و حرفه‌ای خود را انجام مي‌دهند.
قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شيراز گفت: با وجود تعطیلات چند روزه در کشور، نیروهای این بیمارستان، برای ارایه خدمت به بیماران، حضور مستمر داشته و در این چند روز نیز با وقفه و اختلال مواجه نبوده‌ایم.
او ادعا كرد كه اكنون و نسبت به آغاز طرح تحول نظام سلامت رضایتمندی بیشتري در مردم نسبت به سطح كمي و كيفي خدمات ارایه شده وجود دارد و هيچ تغييري طي روزهاي گذشته در روند ارائه خدمات حادث نشده است.
کشاوری اعتقاد دارد كه کارکنان حوزه درمان، علاوه بر نگاه حرفه‌ای به کار، از پشتوانه اخلاقی و انسانی نیز در این راستا بهره‌مند هستند و نجات جان انسان‌ها را به عنوان سرلوحه عمل خود قرار داده‌اند.
به گزارش ايسنا، طي روزهاي گذشته خبرهايي مبني بر تحصن تعدادي از پرسنل درماني بيمارستان نمازي شيراز در اعتراض به آنچه تاخير در پرداخت مطالبات آنان عنوان شده بود، در برخي رسانه‌ها و فضاي مجازي منتشر شده است.
 
کد مطلب : ۱۵۴۲۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما