۰
plusresetminus
مدیر حج و زیارت استان فارس عنوان کرد؛

پیش‌بینی حضور 100 هزار زائر اربعین از فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴
مدیر حج و زیارت استان فارس گفت: برآورد می‌شود 100 هزار زائر از استان فارس برای مراسم اربعین ثبت‌نام کنند.
پیش‌بینی حضور 100 هزار زائر اربعین از فارس
به گزارش حافظ نیوز،علیرضا زینلی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون از استان فارس 28 هزار نفر در قالب 7 هزار گروه برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند و پیش‌بینی ما این است که این رقم به 100 هزار نفر برسد چراکه سال گذشته برای 64 هزار و 500 نفر ویزا صادر کردیم و با توجه به استقبال و روند فزاینده ثبت‌نام‌ها این رقم محتمل است.
وی 24 آبان ماه را آخرین فرصت ثبت‌نام ذکر کرد و افزود: تقاضای ما این است که مردم ثبت‌نام را به‌روزهای آخر موکول نکنند و همچنین هیچ‌گونه وجه نقد برای اخذ روادید به کسی پرداخت نکنند که همه امور مالی از طریق سیستم‌های الکترونیک انجام می‌شود و سایت سماح برای ثبت‌نام در نظر گرفته‌شده که باید در دفاتر و شرکت‌های مجاز نهایی شود.
زینلی ادامه داد: در تلاش هستیم برای تسهیل در صدور ویزا، نمایندگی کنسولگری عراق را در شیراز مستقر کنیم و البته در حال حاضر نیز مشکل خاصی نداریم و کار به روال انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: از مردم ولایتمدار فارس تقاضا داریم برای حفظ حقوق خود و ممانعت از آسیب‌های ناشی از اقدامات افراد سودجو که با استفاده از نیات پاک زائران اقدام به کلاهبرداری می‌کنند تنها از طریق دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز در سطح استان ثبت‌نام کنند.
به گفته وی تا 24 آبان فرصت برای ثبت‌نام وجود دارد و زائرانی که در سامانه سماح حج و زیارت به آدرس https://samah.haj.ir ثبت‌نام کرده‌اند باید برای تکمیل مراحل ثبت‌نام به دفاتر و شرکت‌های زیارتی مجاز حج و زیارت که در زیر برگه ثبت‌نام اولیه آنان قیدشده مراجعه کنند.
کد مطلب : ۱۵۴۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما