۰
plusresetminus
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس خبر داد؛

اجرای طرح شهاب در 146 مدرسه در شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۰
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: اجرای طرح شهاب در راستای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در 146 مدرسه ناحیه 4 شیراز در سال جاری برگزار می‌شود.
اجرای طرح شهاب در 146 مدرسه در شیراز
به گزارش حافظ نیوز،حمیدرضا آذری بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که اجرای طرح شهاب در راستای شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در 146 مدرسه ناحیه 4 شیراز در سال جاری برگزار می‌شود اظهار داشت: اجرای این طرح با حضور 16 هزار دانش‌آموز نواحی 4 و 3 ابتدا در مناطق جنوب شیراز و سپس در تمام نواحی به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهاب از سال گذشته با حضور 288 معلم و عوامل اجرایی در راستای کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزان در مناطق کم‌برخوردار آغاز شده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس تصریح کرد: وزارت آموزش‌وپرورش به‌اتفاق بنیاد ملی نخبگان کشور پس از بررسی‌های بسیار به این نتیجه رسیده‌اند که به‌جای توجه به اندک دانش‌آموزان نخبه آن را در تمام مدارس مناطق کم‌برخوردار تسری دهند.
آذری بیان داشت: اداره کل آموزش‌وپرورش استان فارس در این راستا در دو سال گذشته این طرح را در نواحی 4 آموزش‌وپرورش در پایه چهارم و پنجم آغاز کرده و هم‌اکنون در پایه ششم نیز در نواحی 3 و 4 اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: شهرهای اقلید، جهرم، مرودشت و کازرون و نیز دانشگاه فرهنگیان استان فارس در جریان این طرح در سال جاری قرار می‌گیرند و 20 نفر از مدرسان با فراگیری و آموزش در مورد کشف استعدادهای برتر دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس بیان داشت: با آغاز به فعالیت دانشگاه فرهنگیان شیراز شاهد فعالیت‌های چشمگیری در انتقال آموزش‌های نوین به فارغ‌التحصیلان بوده‌ایم و در این راستا نیز از ابتدای سال تحصیلی جاری 999 نفر از فارغ‌التحصیلان در دوره ابتدایی و 500 نفر در دوره متوسط به کار گمارده شده‌اند.
کد مطلب : ۱۵۳۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما