۰
plusresetminus

بازدید از آرامگاه حافظ امروز جمعه رایگان است

تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت گرامیداشت یادروز حافظ، بازدید از آرامگاه این شاعر نامی ایران جمعه نهم مهرماه رایگان است.
بازدید از آرامگاه حافظ امروز جمعه رایگان است
به گزارش حافظ نیوز،بهزاد مریدی افزود: برنامه بازدید رایگان از آرامگاه حافظ هر سال بیستم مهرماه در روزی که به نام این شاعر بلندآوازه ایران در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است، انجام می شد که امسال با توجه به همزمانی این روز با دهه نخست محرم، برنامه های بزرگداشت حافظ زودتر از این زمان در حال برگزاری است.
وی گفت: علاقه مندان به بازدید از آرامگاه حافظ تا ساعت 21 جمعه هشتم مهرماه می توانند به صورت رایگان از این مجموعه فرهنگی بازدید کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: علاوه بر برنامه بزرگداشت حافظ و مولوی که به طور همزمان در روز هشتم مهرماه روز مولوی با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آرامگاه حافظ برگزار شد، برنامه های دیگری نیز برای بزرگداشت لسان الغیب درنظر گرفته شده است.
وی گفت: نمایشگاه هنرمندان معاصر در نگارخانه وصال شیراز، مشق شعر نویسی حافظ با حضور هنرمندان خوشنویس فارس، رونمایی از دفتر حافظ پژوهی، همایش حافظ و معنویت در آرامگاه حافظ و هماش حافظ پژوهان با حضور علاقه مندان به ادب و فرهنگ برای ایام بزرگداشت یادروز حافظ در شیراز پیش بینی شده است.
هشتم و بیستم مهرماه در تقویم رسمی کشور به ترتیب به نام یادروز مولوی و حافظ نامگذاری شده است.
کد مطلب : ۱۵۳۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما