۰
plusresetminus
رئیس دانشکده مهندسی شیراز تاکید کرد

گسترش ارتباطات جهانی منجر به رونق صنعت گردشگری خواهد شدخوا

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱
رئیس دانشکده مهندسی شیراز گفت: این شهر زیرساخت‌های گردشگری دارد و گسترش ارتباطات جهانی به رونق این صنعت منجر خواهد شد و همچنین انتقال دانش و فناوری‌‌های نوین چرخه‌ اقتصاد و اشتغال را به حرکت درمی‌آورد.
گسترش ارتباطات جهانی منجر به رونق صنعت گردشگری خواهد شدخوا
به گزارش حافظ نیوز،محمدجواد عابدینی امروز  اظهار داشت: همایش «بیومیکرو الکترومکانیک، بیونانو الکترومکانیک» به مدت چهار روز و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی‌ در این زمینه در این شهر برگزار شد و این کارگاه‌ها برای دانشگاه شیراز نتایجی مانند عملیاتی شدن آموزش به همراه داشت و نگاه سنتی به این عرصه دیگر جواب‌گو نیست.
وی با اشاره به ضعف‌های آموزش سنتی گفت: مسیر کنکور، ورود به دانشگاه، امتحان دادن و فارغ‌التحصیلی چرخه‌ای معیوب است و این فرآیند به توسعه، تعالی و موفقیت کشورمان ختم نخواهد شد چراکه انسان‌ها باید بر اساس ظرفیت و علایق خود شروع به پژوهش کنند و حضور در این کارگاه‌ها با این روحیه‌ها می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد.
این مسؤول بیان کرد: حضور نخبگان جهانی در کشورمان می‌تواند ارتباطات بین دانشگاهی را افزایش دهد و انتقال دانش و فناوری یکی از نتایج اتصال ایران به دانشگاه‌های بین‌المللی است و همچنین این رفت‌وآمدها بسیاری از بی‌اعتمادی‌ها را کاهش خواهد داد.
رئیس دانشکده مهندسی شیراز با اشاره نتایج مثبت ارتباطات بین‌المللی افزود: رونق صنعت گردشگری یکی از نتایج ارتباطات بین دانشگاهی است، چراکه بسیاری از تبلیغات منفی، اسلام‌هراسی و سیاه نمایی‌ها در این رفت‌وآمدها از بین می‌رود و نخبگانی که از ایران بازدید می‌کنند می‌توانند مبلغان فرهنگ غنی و کهن ایران باشند.
عابدینی اضافه کرد: شیراز یکی از شهرهای ایران است که زیرساخت‌های گردشگری را دارد و گسترش ارتباطات جهانی به رونق این صنعت منجر خواهد شد و همچنین انتقال دانش و فناوری‌‌های نوین چرخه‌ اقتصاد و اشتغال را به حرکت درمی‌آورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نخبگان بین‌المللی تجربه‌ها و دانش خود را در این کنفرانس‌ها ارائه می‌کنند و همچنین گفت‌وگو بین نخبگان به خلق دانش‌های نوین ختم خواهد شد و دانشگاه‌ها را زنده و پویا نگه می‌دارد.
کد مطلب : ۱۵۲۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما