۰
plusresetminus
استاندارفارس؛

فرمانداران فارس فضای قبل از انتخابات را مدیریت کنند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
استاندار فارس گفت: فرمانداران فارس فضای سیاسی و اجتماعی قبل انتخابات را به بهترین شکل مدیریت کنند.
فرمانداران فارس فضای قبل از انتخابات را مدیریت کنند
به گزارش حافظ نیوز،به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، محمد علی افشانی، در گردهمایی فرمانداران استان در شیراز افزود: علاوه بر مشکلات اقتصادی، مردم نیازها و خواسته های دیگری نیز دارند که باید به آنها نیز پاسخ داده شود.
وی ادامه داد: اگر به دنبال توسعه متوزان هستیم باید این اتفاق در تمام بخش ها روی دهد چرا که اگر بخشی مورد توجه قرار گیرد و از دیگر بخش ها غافل شویم این خودش مشکل ساز خواهد بود.
استاندار فارس، با اشاره به فضای سیاسی پیش روی کشور متاثر از انتخابات سال آینده گفت: در ماههای پیش رو شاهد یک فضای کاملا فعال در حوزه های اجتماعی و سیاسی خواهیم بود که این فضا باید به بهترین شکل مدیریت شود.
افشانی اظهار کرد: باید از ظرفیت ها و شرایط موجود به گونه ای استفاده شود که همه افراد و گروههای سیاسی بتوانند در محیطی توام با نشاط، تحرک و پویایی فعالیت کنند.
وی، ضمن تاکید بر لزوم حمایت فرمانداران از مواضع و اقدامات دولت تدبیر و امید اظهار داشت: فرمانداران نمایندگان دولت هستند و باید در مسیری قدم بردارند که مواضع دولت را تقویت کنند و دست آوردهای دولت را به اطلاع مردم برساند.
استاندار فارس گفت: فرمانداران باید به شکلی رفتار کنند که مردم فرمانداری ها را پناهگاه و مامنی برای حل مشکلاتشان بدانند و به این ترتیب در جامعه امید و نشاط ایجاد شود.
افشانی از فرمانداران خواست که شرایط را برای برگزاری گردهمایی ها و  نشست های سیاسی با توجه به نزدیک شدن به آغاز فعالیت های انتخاباتی مهیا کنند و در کنار آن به مساله تامین امنیت و رعایت حقوق تمام کسانی که وارد عرصه انتخابات می شوند نیز توجه لازم را داشته باشند.
وی گفت: قطعا در این ایام افراد و شخصیت هایی از گروهها و جناح های مختلف برای ایراد سخنرانی به شهرستان های مختلف استان سفر خواهند داشت که به جز کسانی که محکومیت یا ممنوعیت دارند، سایر افراد باید بتوانند بدون هیچ مشکل و دغدغه ای سخنرانی خود را انجام دهند.
استاندار فارس، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اعزام زائران ایرانی در ایام اربعین حسینی (ع) به عتبات عالیات اظهار کرد: دو موضوع مهم تامین امنیت و رضایتمندی زائران باید از سوی مسئولان و متولیان امر مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی ضمن تاکید بر لزوم واگذاری مدیریت این امور به مردم ادامه داد: باید تا جایی که امکان دارد از دخالت دولت در این زمینه کاسته شود و مدیریت امور و هدایت کارها به خود مردم سپرده شود.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی فرمانداران و سایر مدیران به هشتمین سرشماری نفوس و مسکن گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز تاکید فرمودند همه باید در این طرح مهم مشارکت کنند تا خروجی آن دقیق و مورد اعتماد باشد
کد مطلب : ۱۵۲۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما