۰
plusresetminus

كجاست غیرت‌های بیداری كه فریاد برآورند «بِأَی ذَنْبٍ قُتِلَتْ»

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۲
گستاخانه حاجیان را دفن كردند و هنوز عده‌ای در عین داغداری چشم انتظارند؛ كجاست غیرت‌های بیداری كه فریاد برآورند «بِأَی ذَنْبٍ قُتِلَتْ؛ به كدامین گناه كشته شده است» (آیه ۹ سوره تكویر).
كجاست غیرت‌های بیداری كه فریاد برآورند «بِأَی ذَنْبٍ قُتِلَتْ»
به گزارش حافظ نیوز،حاجی در حال احرام كه سلاح و مهمات و هیچ وسیله دفاعی نداشته است چرا هلیكوپترهای كاملاً مجهز، قطره‌ای آب به مردم نرساندند؟ چرا مأموران سعودی حتی به یك نفر كمك نكردند؟
مرد باشید و بپذیرید حادثه عمدی بوده است! مرد باشید و بپذیرید تا كمیته حقیقت‌یاب بیاید و ریشه‌یابی كند و اگر نمی‌ترسید بگذارید برای حوادث آینده به شما كمك كنند تا شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
شما به جای دلجویی و پرداخت دیه میهمانان مظلومتان حتی یك عذرخواهی ساده نكردید؛ پرواضح است اگر حداقل گذری بر اجداد نامردتان می‌كردید می‌دیدید كه پس از آن همه ظلم به اهل بیت(ع)، جد بزرگوارتان یزید از ایشان دلجویی كرد لااقل برای آبروی نداشته‌اش بین حكامی كه در مجلس بودند لكن شما چنان گستاخانه بر زائران بیت‌الله تاختید و سرافرازانه دعا می‌كنید كه این‌ها خودشان مقصر بودند!
دیر یا زود بدانید كه خشم و قهر الهی دامن شما را خواهد گرفت ما اجازه نداریم جلوتر از رهبرمان عملی انجام دهیم وگرنه می‌دیدید كه این جوششی كه با ورود استخوان‌های شهیدان گمنام در جامعه ایجاد می‌كند چون صاعقه بر جانتان می‌افتادیم چنان درسی می‌گرفتید كه دیگر هیچ قلدری از سعودی و یهودی گرفته تا دیگران را طمع دست یازیدن به ظلم و جنایت نداشته باشد.
نوادگان نامشروعتان در سوریه و عراق قلع و قمع می‌شوند، به خود آیید كه آتش آن مظلومان دامنتان را خواهد گرفت. اشك یتیم و ناله مادران داغدار اثر خواهد كرد. هرچند ما خار در چشم و استخوان در گلوییم و بغض خود را دردناك فرو می‌بریم و از ژرفای وجود كنار پیكرهای شهدای منا، شهدای گمنام با دیدگانی اشكبار و جانكاه فریاد بر می‌آوریم اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَیكَ فَقْدَ نَبِینَا؛بارالها ما به درگاه تو شكایت مى‏كنیم از فقدان پیغمبرت. یا فارس الحجاز، ادركنی ادركنی ادركنی...».
کد مطلب : ۱۵۱۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما