۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد:

احیای واجب فراموش شده در دانشگاه ها/افزایش روحیه استکبارستیزی در بین دانشجویان/ لزوم هوشیاری برای مقابله با فتنه های احتمالی/ آرمان ها با برنامه ها و سازمان دنبال شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۱
فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: باید برای احیای امربه معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده، در دانشگاه ها تلاش شود.
احیای واجب فراموش شده در دانشگاه ها/افزایش روحیه استکبارستیزی در بین دانشجویان/ لزوم هوشیاری برای مقابله با فتنه های احتمالی/ آرمان ها با برنامه ها و سازمان دنبال شود
به گزارش حافظ نیوز،سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی در جمع مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به نقش بسیج در خنثی کردن توطئه های دشمنان و فتنه ها اظهار داشت: بسیج دانشجویی در خنثی کردن فتنه  88 در دانشگاه عملکرد موثری داشت.
وی با بیان اینکه سلاح ما ایمان و اخلاص افزود: آن چیزی که توانسته بازدارنده باشد، اخلاص و ایمان نیروهای ارزشی و انقلابی است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر فعال بودن و پرهیز از انفعال گفت: در این راستا نیاز به برنامه های فکری، میدانی و اجرایی است.
غیاثی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بر توجه ویژه به دانشجویان جدیدالورود و جذب و تربیت نیروی جوان تاکید و اضافه کرد: در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی، امربه معروف و نهی از منکر، سازندگی و ترویج ارزش های اسلامی در دانشگاه ها باید فعالانه کار شود.
وی در ادامه با تاکید بر حضور فعال در میدان، گفتمان سازی، مطالبه گری تخصصی و پرهیز از حواشی، خواستار تدوین برنامه های کیفی، کاربردی و قابل اجرا توسط دانشجویان بسیجی شد و تصریح کرد: تحول با اخلاص در عمل و نگاه تکلیفی قاببل انجام است و نگاهمان باید به قله ایمان و متن جامعه باشد.
فرمانده سپاه فجراستان فارس با بیان اینکه بسیج دانشجویی فراتر از جناح بندی های سیاسی است، برارتباط و تعامل این قشر با سایر اقشار بسیج تاکید کرد و ادامه داد: آرمان ها باید با برنامه ها و سازمان دنبال شود.
غیاثی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد یک فتنه جدید است، بر هوشیاری دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای مقابله با این نقشه دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن برای دانشگاه و دانشجویان برنامه ریزی کرده است از این رو دوره های معرفتی و بصیرتی می تواند برای آگاه سازی دانشجویان موثر باشد.
وی بیان داشت: انتظار می رود که بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی الگو و برجسته باشند و تفکر و فرهنگ بسیجی را در دانشگاه ها ترویج دهند.
فرمانده سپاه فجراستان فارس با بیان اینکه نگاه ها باید به اوج، قله، ایده آل ها، اعتقادات و متن جامعه باشد اضافه کرد: باید به شکلی عمل کنیم که روح انقلابی مدنظر مقام معظم رهبری در جامعه حاکم شود.
غیاثی با بیان اینکه تبعیت ما از حکم ولی فقیه و فرامین مقام معظم رهبری است، بر تلاش در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و نقش دانشجویان و دانشگاه در تحقق این موضوع مهم تاکید کرد و گفت: تفکر کنار تشکل، شناسنامه تشکل است.
وی با بیان اینکه خدواند عمل مومنان را ضایع نمی کند و پاداش آن را می دهد، موفقیت ها را در سایه توکل بر خدا عنوان و خاطرنشان کرد: از ظرفیت فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده شود.
فرمانده سپاه  فجر استان فارس با تاکید بر نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در تحقق اقتصاد مقاومتی در قالب گفتمان سازی و مطالبه گری تخصصی تصریح کرد: باید برای احیای امربه معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده، در دانشگاه ها تلاش شود.
غیاثی بر بصیرت افزایی، ایجاد هوشیاری و افزایش روحیه استکبارستیزی در بین دانشجویان تاکید کرد و گفت: نسبت به راه اندازی کرسی های آزاداندیشی مورد تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری اهتمام ویژه صورت گیرد.
انتهای پیام/
 
کد مطلب : ۱۵۱۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما