۰
plusresetminus
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز:

مجلس شورای اسلامی امروز سر پیچ خطرناکی قرار گرفته است/ نمایندگان ملت نگذارند قرارداد «ترکمانچای» و «گلستان» دیگری به کشور تحمیل شود

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۴۳
آیت الله ایمانی گفت: مجلس سر پیچ خطرناکی قرار گرفته است ، نسل آینده درباره کار امروز مجلس به قضاوت خواهد نشست.
آیت الله ایمانی
آیت الله ایمانی
به گزارش "حافظ نیوز" آیت الله ایمانی امام جمعه ی شیراز در خطبـــــه های نماز جمعه این شهر پس از سلام به ساحت پیامبر گـــرامی اسلام اظهار داشت: جنایات آل سعود در دنیای اسلام آنقدر عمیق و گسترده شده است که دیگر جای هیچ گونه درنگ نگذاشته است.
وی در ادامه گفت: یمن ، سوریه ، عراق ، بحرین و حتی منافقین ورشکسته که یک جنازه سیاسی از آن ها باقی مانده، آل سعود با اینگونه افراد جلسه می گذارد و برای توطئه و بمب گذاری در ایران برنامه ریزی می کند.
امام جمعه شیراز همچنین تصریح کرد: امروز باید تمام بزرگان دنیای اسلامی به پا خیزند و تکلیف حرمین شریفین و حج را معین کنند و امروز، روز تشکیل کمیته حقیقت یاب است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به قرارداد FATF اشاره کرد و افزود: امروز باید مردم ما هوشیار و نمایندگان مجلس بیدار باشند چراکه قرارداد موسوم به اقدام مشترک مالی منجر به تحریم داخلی توسط بانک های کشور خواهد شد به این معنا که بانک های داخلی خودمان مراکز امنیتی و دفاعی خودمان را تحریم می کنند.
وی در ادامه گفت: مجلس هوشیار باشد چرا که این چنین نیست که قرارداد گلستان و ترکمنچای هم آن روزی که امضا شد دارای زوایای شفاف و روشنی باشد و امروز نیز مجلس وظیفه دارد دقت و بررسی کند و تمام نکات ریز و درشت این قرارداد را مورد ارزیابی قرار بدهد واقعاً اگر به ضرر مملکت است اجازه ندهد که این قرارداد اجرایی شود.
آیت الله ایمانی در انتها افزود: مجلس سر پیچ خطرناکی قرار گرفته است ، نسل آینده درباره کار امروز مجلس به قضاوت خواهد نشست . امیدوارم که مجلس شورای اسلامی وظیفه خودش را به نحو شایسته انجام بدهد .
کد مطلب : ۱۵۱۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما