۰
plusresetminus
امام جمعه شیراز؛

آل سعود کارگزاران آمریکا و اسراییل هستند

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۹
خطیب جمعه شیراز گفت: حکومت آل‌سعود جز آدمکشی چیز دیگری نمی‌فهمد و امروز زمان آن رسیده بزرگان جهان اسلام به پا خیزند و تکلیف حرمین را مشخص کنند.
آل سعود کارگزاران آمریکا و اسراییل هستند
به گزارش حافظ نیوز،آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: جنایات آل سعود آن قدر عمیق و گسترده شده که جای تامل و درنگ برای هیچ آزاده‌ای نگذاشته یمن، سوریه، عراق و بحرین محل تاخت و تاز آنان شده و حتی عربستان منافقان ورشکسته که جنازه سیاسی هستند را ملاقات می‌کند و وعده بمب‌گذاری و ترور به وسیله آنان را می‌دهد.
وی افزود: امروز دیگر امیدی به اصلاح آل‌سعود نیست و این که برخی می‌گویند اگر به سراغ آنان برویم زود به سمت ما می‌آیند، توجه ندارند اینها کارگزاران اسرائیل و آمریکا هستند، مگر چند بار باید با سادگی از کنار این مسائل بگذریم.
آیت‌الله ایمانی تصریح کرد: رژیم ملعون آل‌سعود که 7 هزار حاجی میهمان خانه خدا از شیعه و سنی را زیر آفتاب نگاه می‌دارد و در سه ساعت یک ظرف آب به آنان نمی‌رساند و بعد طلبکار می‌شود، قابل اصلاح نیستند و آیا صلاح است نظام مقدس جمهوری اسلامی با این پاکی و صلابت و اقتدار دست به سوی این آدمکش‌ها دراز کند.
وی ادامه داد: حکومت آل‌سعود جز آدمکشی و جنایت چیز دیگری نمی‌فهمد و امروز دیگر زمان آن رسیده بزرگان جهان اسلام به پا خیزند و تکلیف حرمین را مشخص کنند چنانکه حقوق شهدای منا و تشکیل کمیته حقیقت‌یاب باید پیگیری شده و در مجامع بین‌المللی این مسئله بیان شود.
خطیب نماز جمعه شیراز با اشاره به سالروز وفات آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران اظهار داشت: این عالم مبارز و مجاهد نستوه بارها و بارها به زندان و تبعید گرفتار شد و هیچ‌گاه از راه خود دست برنداشت و در سال‌های مبارزه کنار امام (ره) بود.
وی یادآور شد: آیت‌الله طالقانی از مبارزه در راه آگاهی و مقابله با شبهات مارکسیستی و الحادی غافل نشد و جوانان را در تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه یاری می‌کرد و آن قدر در راه هدایت جوانان سرمایه‌گذاری کرد که برخی منافقان باور کرده بودند او از آنها است اما آنگاه که اصرار آنان بر راه غلط خود را دید از منافقان برائت و بیزاری جست.
آیت‌الله ایمانی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه بیان کرد: عرفه روز دعا و نیایش است و با این که روزه در آن مستحب است اما اگر کسی به سبب روزه خسته شده از دعا باز بماند ترک روزه و خواندن دعا سفارش شده که این اهمیت دعا و نیایش را می‌رساند که راه ساخت و ساز انسان است.
امام جمعه شیراز سپس افزود: اگر رابطه انسان و نیایش و دعای او قطع شود چیزی از عبادت باقی نمی‌ماند که دعا جان و مغز عبادت است.
وی اضافه کرد: عید قربان امسال با سالگرد شهادت حجاج بیت‌الله الحرام همراه است که این مهاجران الی الله در مسیر دعا به سبب تعمد یا عدم رسیدگی آل‌سعود به شهادت رسیدند و ظهور قضیه در عمدی بودن ماجرا است که مسیر خیابان در یک طرف را بستند و مردم را هدایت کردند به سمتی بروند که در گرمای 50 درجه تراکم جمعیت مردم را از پا درآورد که اجازه رسیدگی به مجروحان و امدادجویان ندادند.
آیت‌الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قراردادی که به عنوان اقدام مشترک مالی مطرح است و دولت‌های غربی و آمریکا بر آن اصرار دارند مبهم است از این رو مجلس باید هوشیار باشد و نکات ریز و درشت قرارداد را مورد ارزیابی قرار دهد و اگر به ضرر مملکت است آن را اجرایی نکند.
امام جمعه شیراز افزود: قطع مالی ایران با مقاومت، شناسایی راه‌های دور زدن تحریم توسط ایران و شناسایی موسسات و کشورهای راه و همراه ایران از جمله مواردی است که ممکن است بر این قرارداد مترتب باشد و حتی بیان می‌شود که از هم‌اکنون برخی نهادهای مالی داخلی گفته‌اند به سبب تحریم نمی‌توانیم با نهادهای داخلی نظامی و امنیتی همکاری کنیم.
به گزارش فارس، در پایان نماز جمعه امروز شیراز عموم نمازگزاران با برگزاری تجمع و سر دادن شعارهایی، جنایات آل سعود در سد کردن حج و اقدامات جنایت‌آمیز در مورد شیعیان بحرین و یمن توسط این شجره ملعونه و رژیم جعلی را محکوم کردند.
کد مطلب : ۱۵۱۴۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما