۰
plusresetminus
نامه شورای شهر به پارسایی؛

نامه آقای محمد رضا هاجری به دکتر پارسایی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۴
جناب آقای پارسایی اگر قصد تبلیغات انتخاباتی زودرس را دارید بهترین تبلیغ برای دولت همان است که ولی امر مسلمین دردیدار هیأت دولت فرمودند ، اقدام و عمل . بهتر است به جای خواب خلع ید از این و آن کمک کنید با اقتصاد مقاومتی مشکلات حل شود وگرنه با دفاع از کنسرتها و ولنگاری فرهنگی راه به جایی نخواهید برد
نامه آقای محمد رضا هاجری به دکتر پارسایی
به گزارش حافظ نیوز،متن نامه آقای هاجری به دکتر پارسایی
جناب آقای دکتر پارسایی
نماینده محترم شیراز در مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
احتراما علی رغم توصیه مکرر مدیریت سایت مبنی بر پرهیز از نقد سخنان حضرتعالی که نشان از محافظه کاری مدیریت سایت دارد ، شورای پایگاه اطلاع رسانی سعدی نیوز به این نتیجه رسیده که برای نقد نباید خط قرمز تعیین کرد وگرنه نقد و انتقاد به استحاله کشانده میشود از طرفی سکوت در برابر افاضات پی در پی شما ظلم به جریان اصیل و اصولگرای غیر حزبی شهر بوده ، بی انصافی است ، شورای این پایگاه اطلاع رسانی آمادگی دارد طی مناظره حضوری یا مکتوب در راستای تعاطی و تنویر افکار عمومی وارد شده تا تریبونهای یک طرفه رسانه های فارس به خود آمده ، از هویت ذاتی ، اخلاقی و انسانی خود دور نشوند .
لازم به ذکر است استان فارس و یزد دو استانی است که دکتر روحانی در جمع ، رای اول را نیاورده است .
اصولگرایان اصیل غیر حزبی در خبرگان رهبری ، مجلس شورای اسلامی و شورای کلانشهر شیراز و شهرستان ها حرف اول را زده اند ، یعنی اکثریت فارس تفکری غیر از اصلاح طلبی و امید را پذیرفته است اما شما به رای مردم و آرای آنها توجه نکرده اید ؟! شما کمتر از 30 درصد آرا را بدست آورده اید یعنی 70 درصد فارسیان به شما نه گفته اند  آنهم از 50 درصدی که رأی داده اند و گرنه اگر آنهایی که رأی نداده اند را به حساب آوریم ، اکثریت مطلق به شما نه گفته اند اما بگونه ای حرف می زنید که گویا اکثریت به شما آری گفته اند . برای مثال در همین شهرستان شیراز در انتخابات مجلس شورای اسلامی شما از 608 هزار رای،  زیر 200 هزار رای آورده اید ، کمتر از 30 درصد و 70 درصد به شما نه گفته اند ، پراکندگی اصولگرایان ، 30 درصدی شما را نمایان کرده وگرنه اکثریت مردم با شما نبوده و نیستند و بازهم برای نمونه لیست امید در شهرستان شیراز قصدش حذف حضرات آیات ایمانی و کلانتری بود!؟ حتما می دانید کسانیکه قصد حذفشان را لیست امید داشت بیش از 5/1 برابر شما رای آورده اند . آرای بیشتر حضرات آیات ایمانی و کلانتری از لیست شما برای مجلس نشان می دهد رای ها به نفع کدام تفکر است .
در همایش حامیان دولت تدبیر و امید در شیراز گفته اید : وقتی 90 درصد جامعه شما را نمی خواهند چرا اصرار به ماندن دارید !؟ این سوال برای خود شما هم صادق است ، وقتی اکثریت فارس و 70 درصد مردم شیراز شما را نمی خواهند چرا اصرار دارید خودتان را 90 درصدی القاء کنید؟
مگر قرار نیست صادقانه با مردم سخن بگوئید؟
فرمودید : بزرگ ترین اقدام دولت ایجاد امید و شادی در بین مردم بود در حالی که فضای یأس و نا امیدی کشور را در شرایط ناهمواری قرار داده بود!؟
عجبا !؟ دولتی که 5/24 میلیون رأی آورده نشانه یأس و نومیدی مردم است اما دولتی که 18 میلیون رای شکننده می آورد ، امید به آینده روشن را نشان می دهد !؟ اگر چنین است پس ترس ، وحشت و واهمه شما از بازگشت دولت سابق چیست که با سیاه نمایی ، تخریب و تحریف از جاده انصاف عبور کرده و می کنید ؟ ما جریان فتنه و انحراف را خط قرمز و رای آنها را آلوده می دانیم ، شما چطور ؟ ذوق زدگی از کلیپ انتخاباتی یکی از سران فتنه و جمل چیز دیگری را نشان می دهد . ما از جریان انحراف و فتنه صادقانه برائت می جوئیم ، شما هم با ما همراه شوید تا هر دو به دروغ پشت نمائیم و از وعده های 100 روزه و 1000 روزه پرهیز نمائیم .
فرموده اید : ارتقاء جایگاه ملی و عزت کشور مرهون تلاشهای دستگاه دیپلماسی کشور در دولت روحانی است !؟
 ما برجام را نه فتح الفتوح و آفتاب تابان می دانیم و نه ترکمنچای و گلستان ، مصلحتی بوده که بزرگ نمایی می شود و ملاک و فصل الخطاب ما همان شرایطی است که مقام معظم رهبری ترسیم کردند . دولت روحانی را شرعی و قانونی می دانیم و بدون شک برای بازگشت امید از دست رفته تلاش می کنیم تا مردم نا امید نشوند ، اما توجه داشته باشید دکتر روحانی هیچ سنخیتی با اصلاح طلبان نداشته و ندارد و از فتنه برائت می جوید و هنوز جزو جامعه روحانیت مبارز تهران است پس توقع شما که باید کل دولت را به اصلاح طلبان بسپارد ، ریشه در آب دارد نه واقعیت ها !؟ پایگاه اصلاح طلبان واقعی در سال 84 با رای یک میلیونی معین در کشور مشخص شد .
فکر می کنید اگر دکتر عارف در رقابت انتخاباتی باقی می ماند ، رئیس جمهور می شد؟
واقعا عزت پاسپورت ایرانی ارتقاء یافته ؟ خداوکیلی ارتباط با عربستان ، قطر ، بحرین ، ترکیه ، افغانستان ، پاکستان ، آمریکا ، فرانسه ، انگلیس و آلمان ، آمریکای لاتین و افریقا در حال حاضر بهتر است یا در گذشته؟ واقعاً سایه جنگ برداشته شده یا جنگ نیابتی دشمنان شروع شده است ؟
جناب آقای پارسایی اگر قصد تبلیغات انتخاباتی زودرس را دارید بهترین تبلیغ برای دولت همان است که ولی امر مسلمین دردیدار هیأت دولت فرمودند ، اقدام و عمل . بهتر است به جای خواب خلع ید از این و آن کمک کنید با اقتصاد مقاومتی مشکلات حل شود وگرنه با دفاع از کنسرتها و ولنگاری فرهنگی راه به جایی نخواهید برد . منتظر زمان و مکان مناظره هستیم .
سربلند باشید
پایگاه اطلاع رسانی سعدی نیوز
 
کد مطلب : ۱۵۱۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما