۰
plusresetminus
رضا رشیدپور:

رئیس جمهورمان را دوست داریم و البته مردم را بیشتر/ تعلق ما به رای مان از جنس تملق نیست

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵
رضا رشیدپور در اینستاگرام خود نوشت: چک سفید امضا نمی دهیم. اگر حمایت می‌کنیم و همراهی، قطعا کورکورانه نیست. اگر نقدی هم باشد با صدای بلند می‌گوییم اصلا به همین دلیل رای داده ایم. چون مردم را ولی نعمت می‌دانیم و صاحب حق.
رئیس جمهورمان را دوست داریم و البته مردم را بیشتر/  تعلق ما به رای مان از جنس تملق نیست
به گزارش "حافظ نیوز" مجری برنامه ”حالا خورشید” خبر احضارش به دادگاه را اینستاگرام منتشر کرد. او پس از اینکه عکس برگه احضاریه اش را در این شبکه اجتماعی گذاشت در توضیح نخستین جلسه دادگاه خود نوشت :
امروز به دادسرا رفتم. بازپرس پرونده با احترام و سعه صدر توضیحات من را گوش کرد. نتیجه اش هر چه باشد برایم محترم است.  در این چند روز پیامهای مختلفی دریافت کردم. از همراهی و لطف تا ذوق زدگی و نیش و کنایه. نه ... این چنین نیست برادر! تفاوت من و دوستانم با برخی دیگر در همین است. چک سفید امضا نمی دهیم. اگر حمایت می‌کنیم و همراهی، قطعا کورکورانه نیست. اگر نقدی هم باشد با صدای بلند می‌گوییم  اصلا به همین دلیل رای داده ایم. چون مردم را ولی نعمت می‌دانیم و صاحب حق. تعلق ما به رای مان از جنس تملق نیست. رییس جمهور منتخب مان را دوست داریم و البته مردم را بیشتر ...از ایشان مثل همیشه حمایت می‌کنیم و از مردم بیشتر ... روشی که ظاهرا برخی دوستش ندارند. آدمها را متملق و یا متعلق محض می‌دانند ... نه! اینچنین نیست برادر ... روحانی متشکریم
کد مطلب : ۱۵۰۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما