۰
plusresetminus
رئيس كل دادگستري فارس:

تحقيقات پرونده ضاربان شهروند شيرازي تکمیل شد

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۹
رئيس كل دادگستري استان فارس از تكميل شدن تحقيقات در پرونده ضاربان شهروند شيرازي خبر داد.
تحقيقات پرونده ضاربان شهروند شيرازي تکمیل شد
به گزارش حافظ نیوز،علي القاصي‌مهر در يك كنفرانس خبري گفت: تحقيقات در مورد 2 نفر از ضارباني كه چند هفته قبل يكي از شهروندان شيرازي را با سلاح سرد مضروب كرده و به قتل رسانده بودند، كامل شده است.
وي با بيان اينكه دادگاه اين افراد در آينده نزديك برگزار خواهد شد، تصريح كرد: دستور ويژه براي رسيدگي خارج از نوبت در اين پرونده صادر شده است.
القاصي‌مهر گفت: يكي از افراد متهم در اين پرونده هنوز متواري است و تلاش براي دستگيري اين فرد ادامه دارد.
رئيس دستگاه قضائي استان فارس خاطرنشان كرد: 2 متهم پرونده داراي سوابق كيفري و از افراد شرور هستند.
وي گفت: در درگيري خياباني كه چند هفته قبل در شيراز حادث شد، به‌دنبال درگيري لفظي، سه نفر با حمله به يك شهروند، او را با استفاده از سلاح سرد مضروب كرده بودند كه ضربات وارده منجر به فوت فرد مضروب شد.
القاصي ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع جرم، با توجه به جنبه عمومي آن، پرونده بلافاصله در دستور رسيدگي ويژه توسط دستگاه‌هاي قضائي، امنيتي و انتظامي قرار گرفت و در نهايت يكي از متهمان در ابركوه و ديگري در خرم‌آباد شناسايي و دستگير شدند.
رئيس كل دادگستري استان فارس در خصوص سئوالي كه يكي از خبرنگاران در مورد پرونده شهرداري يكي از مناطق شيراز كرده بود، گفت: اين پرونده در مرحله تحقيقات مقدماتي است و با توجه به اينكه هنوز گناهكاري يا بي‌گناهي افراد مرتبط اثبات نشده، امكان اطلاع‌رساني نيز وجود ندارد.
القاصي تاكيد كرد: اين پرونده و تحقيقات آن محرمانه است و با توجه به لزوم حفظ حقوق شهروندي و آبروي افراد، مجاز به اطلاع‌رساني پيرامون آن نيستيم.
 
کد مطلب : ۱۵۰۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما