۰
plusresetminus
امام‌ جمعه موقت شیراز:

مردم از دولتمردان انتظار دارند مشکل رکود و بیکاری جوانان را برطرف کنند

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۶
امام‌ جمعه موقت شیراز با بیان اینکه جامعه از دولتمردان انتظار دارند که رهنمودهای رهبری و مطالبات مردم مورد توجه جدی قرار بگیرد گفت: مشکل رکود و بیکاری همچنان پا برجاست.
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی
به گزارش "حافظ نیوز" حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: همان‌طور که شهید رجایی و باهنر می‌گفتند ما ابتدا مقلد امام و سپس خدمتگزار مردم هستیم، امروز نیز جامعه از دولتمردان انتظار دارند که رهنمودهای رهبری و مطالبات مردم جدی گرفته شود چراکه مشکل رکود و بیکاری جوانان همچنان پا برجاست.
وی با اشاره به سالروز تشکیل پدافند غیرعامل افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده‌اند که دشمنی استکبار تمامی ندارد و سیاست کشور ما همیشه دفاعی بوده و دولتمردان در عرصه‌های بین‌المللی باید با قدرت وارد شوند.
امام‌ جمعه موقت شیراز با تقدیر و تشکر از حضور قدرتمندانه سپاه در کنترل فضای مجازی بیان کرد: هفته دولت را پشت سر گذاشتیم و ضمن تشکر از دولتمردان و مقامات استانی به آن‌ها می‌گویم که رهبری نکات مهمی را در دیدار با رئیس‌جمهور و همکارانشان ابراز داشتند که باید این فرمایشات سرلوحه کارهای مسئولان باشد و خوشبختانه در این هفته 928 پروژه با اعتبار یک‌هزار 400 میلیارد تومان در استان فارس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
خطیب جمعه شیراز در ادامه با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و برگزاری جشن عاطفه‌ها گفت: در این روزها کمک به تحصیل دانش‌آموزان بسیار کار پسندیده‌ای است و به یاری خدا امسال نیز با حضور پررنگ به نیازمندان کمک خواهیم کرد.
مرادی به سالروز کشتار حجاج ایرانی در سال 66 توسط رژیم سعودی اشاره کرد و اظهار داشت: به فرموده امام راحل آل سعود خنجری بر قلب جهان اسلام است و به یاری خدا به‌زودی شاهد شکست آمریکا، آل‌سعود و متحدانشان در سوریه، عراق و یمن خواهیم بود.
وی در ادامه سخنان خود به سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) و هفته ازدواج اشاره کردد و بیان داشت: مردم مسئله ازدواج را جدی بگیرند چراکه 12 میلیون جوان در شرف ازدواج بوده و سن ازدواج در جامعه در حال بالا رفتن است و متأسفانه بسیاری از جوانان در حال عبور از سن ازدواج هستند و این مسئله به معنی از دست دادن فرصت فرزندآوری در کشورمان است.
امام‌ جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثر مردم جامعه معتقد هستند مهریه سنگین خوشبختی نمی‌آورد و صداقت، وفاداری، دین، اخلاقیات و مسائل فرهنگی باید بر نظام خانواده حاکم باشد و عامل خوشبختی خانواده‌ها همین عوامل است.

منبع: فارس
کد مطلب : ۱۵۰۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما