۰
plusresetminus
هفته دولت

بهره‌برداري از ايستگاه قطار شهري شهيد آويني شيراز

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۴
در آخرين روز از هفته دولت، بهره‌برداري از ايستگاه شهيد آويني قطار شهري شيراز با حضور استاندار فارس، شهردار، رئيس و اعضاي شوراي شهر و رئيس سازمان قطار شهري شيراز آغاز شد.
بهره‌برداري از ايستگاه قطار شهري شهيد آويني شيراز
به گزارش حافظ نیوز، شهردار شيراز يكشنبه 7 شهريور در حاشيه مراسم بهره‌برداري از ايستگاه شهيد آويني قطار شهري شيراز گفت: اين ايستگاه با هزينه كرد 35 ميليارد تومان اعتبار و در مساحتي بالغ بر 8 هزار متر مربع، احداث و راه‌اندازي شده است.
علي‌رضا پاك‌فطرت گفت: بهره‌برداري از اين ايستگاه قطار شهري، تسهيل كننده دسترسي مردم به اماكن تجاري، درماني و بهداشتي و مراكز خدماتي واقع در مركز شيراز خواهد بود.
رئيس سازمان قطار شهري شيراز نيز گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، تعداد اعزام‌هاي قطار در مترو شيراز به دو برابر افزايش يافته است.
اسدالله حاج‌زماني گفت: با كاهش فاصله حركت بين دو قطار از نيم ساعت به 15 دقيقه، تعداد قطارهاي اعزام شده در مسير فاز يك خط يك قطار شهري شيراز، از 60 اعزام به 120 اعزام افزايش يافته است.
وي با بيان اينكه مترو در شيراز طي ساعت‌هاي 6.30 صبح تا 21.30 شب، خدمات حمل و نقلي را به مردم ارائه مي‌دهد، گفت: ايستگاه شهيد آويني كه در يكي از نقاط مركزي و حساس شيراز ايجاد شده، دسترسي مردم به مراكز خدماتي را تسهيل خواهد كرد.
حاج‌زماني با اشاره به اينكه 4 مدرسه بزرگ در اطراف اين ايستگاه قرار دارد، واقع شدن اين ايستگاه در نزديكي سه مركز خدمات درماني و بيمارستاني، يكي از مراكز خريد شهري و خيابان‌ مركزي شهر را يادآور شد و گفت: ايستگاه شهيد آويني 7800 مترمربع مساحت دارد و روزانه گنجايش 34 هزار مسافر را خواهد داشت.
 
کد مطلب : ۱۵۰۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما