۰
plusresetminus
نظامیان رژیم صهیونیست؛

زخمی شدن دهها معترض فلسطینی در کفرقدوم

تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۹
نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه کفر قدوم در استان قلقیلیه، راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینیان این منطقه را سرکوب کردند.
زخمی شدن دهها معترض فلسطینی در کفرقدوم
به گزارش حافظ نیوز،نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به منطقه کفر قدوم در استان قلقیلیه، راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینیان این منطقه را سرکوب کردند.
 
نظامیان صهیونیست امروز به راهپیمایی هفتگی فلسطینیان منطقه کفرقدوم در قلقیلیه یورش بردند و اقدام به شلیک گاز اشک اور و گلوله های پلاستیکی به سوی تظاهرکنندگان فلسطینی کردند که بر اثر آن دهها فلسطینی از جمله تعدادی زن و کودک دچار مسمومیت ناشی از استنشاق گاز اشک اور شدند. راهپیمایی امروز فلسطینیان در کفرقدوم در اعتراض به شهرک سازیهای رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی و درخواست بازگشایی خیابانی در کفرقدوم که از 14 سال قبل تاکنون برای حمایت از یهودیان ساکن شهرک صهیونیستی « گادومیم » به روی فلسطینیان مسدود شده است، برپا شد.
 
درهمین ارتباط « مراد شتیوی» از مسئولان مقاومت مردمی در کفرقدوم گفت: نظامیان صهیونیستی با یورش به این روستا اقدام به شلیک گلوله های پلاستیکی و صوتی و گاز اشک اور به سوی فلسطینیان کردند که بر اثر آن دهها نفر زخمی شدند.
کد مطلب : ۱۵۰۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما