۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر فارس:

دانشجویان بسیجی و انقلابی نباید در موضع انفعال باشند/دانشجو باید مطالبه‌گر باشد

تاریخ انتشارجمعه ۵ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲
فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه دانشجویان بسیجی و انقلابی نباید در موضع انفعال باشند، گفت: مطالبه‌گری و انتقادات در فضای منطقی، عقلانی، به‌دور از احساس و با ارائه راهکار پیگیری شود.
دانشجویان بسیجی و انقلابی نباید در موضع انفعال باشند/دانشجو باید مطالبه‌گر باشد
به گزارش حافظ نیوز،سیدهاشم غیاثی در جمع کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس و مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز با اشاره به خصوصیات ماه ذی‌القعده اظهار داشت: زندگی و رفتارهای امام رضا (ع) را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به‌عنوان الگو در زندگی خود قرار دهیم.
وی بابیان این‌که دانشجویان بسیجی و انقلابی نباید در موضع انفعال باشند، بر فعال بودن آن‌ها و حرکت در فضای منطقی تأکید کرد و افزود: دانشجو باید مطالبه‌گر باشد و انتقادات را در فضای منطقی، عقلانی، به‌دوراز احساس و با ارائه راهکار پیگیری کند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس بابیان اینکه بسیج دارای نیروهای توانمند، کم‌توقع، متخصص، متعهد، بااراده، خوش‌فکر، صاحب ایده و باانگیزه است، بر استفاده از ظرفیت قشرهای مختلف بسیج ازجمله دانشجویی، اساتید، جامعه پزشکی، مهندسین و... تأکید کرد و گفت: نباید در کارها به‌گونه‌ای عمل کنیم که زیر سؤال رفته و نتوانیم پاسخگوی عملکردمان باشیم.
غیاثی بابیان اینکه عملکرد در صحنه به‌ویژه عمل به‌موقع مؤثر است اضافه کرد: دانشجویان انقلابی و بسیجی در مقابله با فتنه 88 در دانشگاه‌ها به‌خوبی عمل کردند.
وی با تأکید بر توجه ویژه به مباحث اجتماعی و کیفی‌سازی برنامه‌ها در بسیج بیان داشت: توانمندی‌های بسیج بسیار است و نیروهای انسانی کارآمدی در آن مشغول به فعالیت هستند.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با تأکید بر درصحنه بودن و پرهیز از اقدامات احساسی خاطرنشان کرد: باید طوری کار کنیم که اقدامات ما جذب افراد را به دنبال داشته باشد.
غیاثی بابیان اینکه در کنار انجام مأموریت، باید نسبت به تربیت نیروی مجاهد و تراز انقلاب اسلامی تلاش شود، ادامه داد: اساتید و دانشجویان باید انقلابی و دارای روحیه مطالبه‌گری باشند و در این راستا دانشجویان و اساتید بسیجی برنامه مدونی را تدوین کنند.
وی با تأکید بر توجه و عمل به بیانات و توصیه‌های مقام معظم رهبری تصریح کرد: با آسیب‌شناسی، داشتن تحلیل، سازمان‌دهی مناسب، اقدام و عمل می‌توان موفق شد که در این زمینه نیز نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مدون هستیم.
فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه بر هم‌افزایی اقشار بسیج و توجه به تقویت جنبه تشکیلاتی و کیفی‌سازی برنامه‌ها تأکید کرد.
در این نشست اسماعیل قزل‌سفلی مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گزارشی از وضعیت دانشگاه‌ها و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های این استان ارائه کرد.
در این جلسه مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس به بیان نظرات، پیشنهاد‌ها و ارائه گزارشی از وضعیت موجود در دانشگاه‌ها پرداختند.
کد مطلب : ۱۴۹۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما