۰
plusresetminus
کارشناس مسائل خاورمیانه،

قناد باشی گفت:سرکوب رژیم بحرین برای مدت کوتاهی به مردم لطمه می زند

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
قناد باشی گفت:سرکوب رژیم بحرین برای مدت کوتاهی به مردم لطمه می زند
 به گزارش حافظ نیوز ،کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: شاید در کوتاه مدت رژیم بحرین با روش سرکوب به مردم لطمه بزند اما در بلند مدت این مردم انقلابی بحرین هستند که پیروز میدان خواهند بود.
 
جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل خاورمیانه  در خصوص ناآرامی های رخ داده در بحرین و تاثیر بر منطقه گفت: رژیم بحرین اشتباهی را در برخورد با مردم این کشور مرتکب شده است که این اشتباه در یک دوره معیوب اشتباهات دیگری را نیز دامن زده است.
 
وی با بیان اینکه اشتباه اصلی این رژیم یعنی حمله به طرفداران شیخ عیسی قاسم نتیجه یک سلسله اشتباهاتی است که ناشی از تصمیمات غلط حمایت های عربستان، انگلیس و آمریکاست، تصریح کرد: بر این اساس رژیم بحرین ماموریت دارد که منافع آمریکا و انگلیس را تامین کند.
 
این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: در حقیقت رژیم بحرین به دنبال محقق کردن خواست آمریکا و انگلیس است چون در مقابل این خواسته منافع مردم بحرین وجود دارد و در صورتی که  مطالبه مردم بحرین تحقق یابد رژیم مردمی در این کشور روی کارخواهد آمدو این رخداد برای عربستان،انگلیس و آمریکا زیان‌آور است.
 
قنادباشی با بیان اینکه آنچه در بحرین رخ داده است در حقیقت مقابله مردم با حکومت است، افزود: رویارویی منافع آمریکا و منافع ملی مردم بحرین نتیجه این تقابل روشن است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: شاید در کوتاه مدت رژیم بحرین با این روش به مردم لطمه بزند اما در بلند مدت این مردم انقلابی بحرین هستند که پیروز میدان خواهند بود.
 
کد مطلب : ۱۴۷۴۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما