۰
plusresetminus
احتمال افزایش آمار تلفات حادثه نی ریز

5 نفر از سربازان تصادف نی ریز تحت مراقبت ویژه

تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
فرمانده نیروی زمینی ارتش در عیادت از سربازان حادثه نی‌ریز در بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: ارتش وظیفه دارد که تا آخرین لحظه درمان این سربازان هزینه‌های مربوط را تعهد کند و این افراد بدون هیچ وجهی تحت درمان قرار می‌گیرند.
5 نفر از سربازان تصادف نی ریز تحت مراقبت ویژه
به گزارش حافظ نیوز، امیر احمدرضا پوردستان ظهر جمعه در عیادت از سربازان حادثه نی‌ریز در بیمارستان شهید رجایی اظهار داشت: 23 نفر از سربازان این حادثه در بیمارستان شهید رجایی بستری هستند که 10 نفر در ICU و 13 نفر در بخش داخلی تحت مراقبت قرار دارند و 5 نفر از این سربازان به علت ضربه مغزی تحت مراقبت ویژه قرار گرفتند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه سرعت عمل دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و هلال احمر سبب شد که میزان تلفات این حادثه کاهش یابد، گفت: علت فوت 19 تن از سربازان شدت جراحت ناشی از تصادف بوده است. 
امیر پوردستان افزود: ارتش وظیفه دارد که تا آخرین لحظه درمان این سربازان هزینه‌های مربوط را تعهد کند و این افراد بدون هیچ وجهی تحت درمان قرار می‌گیرند. بعد از درمان تعدادی از سربازان از خدمت معاف و تعدادی نیز در سنگر دیگری برای خدمت به نظام
قائم مقام وزیر بهداشت در شیراز: ارائه خدمات به مصدومان حادثه ترافیکی نی‌ریز رایگان است.۵۰ درصد مصدومان مرخص شده‌اندو ۵ مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه است.
به‌کار گرفته می‌شوند. 
 
همچنین ایرج حریرچی،قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با حضور در بیمارستان‌های نمازی و شهید رجایی به‌منظور عیادت از آسیب‌دیدگان سانحه تصادف دو اتوبوس در محورهای ارتباطی استان فارس اظهارداشت: خدمت‌رسانی به آسیب‌دیدگان سانحه در بهترین شرایط در حال انجام است .
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بی‌توجهی راننده اتوبوس به قوانین گفت: امروزه در کشورمان تصادفات سومین علت مرگ و میر اعلام شده  و آمار سالیانه  18 هزار کشته در جاده‌های کشور باید کاهش یابد.
 قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان شهید رجایی با 54  تخت ICU بهترین شرایط را برای اداره بیماران تصادفی انجام داده‌اند26 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل این دو سانحه اعزام شدند و بیشتر بیماران، به بیمارستان شهید رجایی منتقل شدند که بیش از  50 درصد مرخص شده‌اند و پنج مصدوم در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند. همچنین یکی از بیماران از ناحیه دست قطع عضو شده و برخی از مصدومان بر اساس پروتکل‌های درمانی نیاز به زمان دارند و این امر در دستور کار مسئولان درمانی قرار گرفته است.
کد مطلب : ۱۴۵۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما