۰
plusresetminus

ظلم به جوانان در وزارت نفت دولت

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۲
نماینده مردم رباط کریم در مجلس با بیان اینکه باید بازنشستگان وزارت نفت از این مجموعه کناره گیری کنند، گفت: استفاده از بازنشستگان در این وزارتخانه ظلم به جوانان است.
ظلم به جوانان در وزارت نفت دولت
به گزارش "حافظ نیوز" ، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مرم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در نشست علی امروز (سه‌شنبه25 خردادماه) پارلمان طی سخنانی پس از گزارش  وزیر نفت، اظهارکرد: مسئله قراردادهای جدید نفتی در شرایط پسابرجام با حواشی روبه‌روست که احتمال می‌رود نقض قانون اساسی و زیر پا گذاشتن حق حاکمیت جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته باشد.
 
وی افزود: قراردادهای چند 10 میلیارد دلاری دولت با کشورهای غربی ملاحظات بسیاری را دارد که خطر در معرض تهدید قرار گرفتن تولید ملی و تبدیل شدن بازار ایران به یک بازار مصرفی برای کمپانیهای غربی را در پی دارد و ما باید در این سرمایه‌گذاریها زیر ساختهای عمرانی را به طرف منافع ملی کشور و اقتصاد مولد پیش ببریم.
 
این نماینده مردم در مجلس تأکید کرد: تغییراتی که در سیستم پرسنلی وزارت نفت و شرکتهای تابعه رخ داده و پرسنل از پیمانکاری به قرارداد موقت تغییر وضعیت پیدا کردند که این امر مقداری ترس و  دلهره در میان کارمندان شریف ایجاد کرده است که بی ثباتی شغلی را برایشان ایجاد کرده و در معرض خطر قرار گرفته‌اند.
 
نوروزی در انتهای سخنان خود، تصریح کرد: استفاده از بازنشستگان در شرکتهای تابعه وزارت نفت ظلمی نابخشودنی بر جوانان است، کسانی که کار کردند و توان خود را پشت سر گذاشتند باید کنار روند و از جوانان به جای آنان استفاده شود.
منبع:خبرگزاری دانشجو
کد مطلب : ۱۴۴۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما